TQ tO aLL My FriEnDs......



Assalamualaikum

Yup... hari nie 8hb Mac 2011 genap umur aku 27 tahun. Selama nie aku tak ambik kisah pun pasal umur aku berapa sbb bagi aku still rasa lagi kecik jew umur aku huhhuhu... Tapi bila menginjak umur 27 tahun aku dah mula rasa sesuatu yang lain. Terasa umur tu dah makin tua. Makin dekat umur 30 tahun agaknya. Hmmmmm... apa kes nie....Dah ler aku baru dapat tahu yang Kakak atas aku pulak nak bertunang bulan 5 nie. Makin tekanan rasenya. Bukan apa nanti orang bising2 tanya aku tak kawin lagi... Calon pun tak ada lagi hahahahaha.... Geng-geng aku kebanyakannya dah nak kawin Kak Ani, Cik Unge dan terbaru aku dengar Yana pun dah nak tunang.Tapi aku nak wat macam mana... Insyaallah kalau ada jodoh aku jumpa ler Mr's Right nanti. Al maklum ler kisah lama masih berbekas... cewahh ayat hehehehe..


Ahhh bukan pasal itu yang aku nak ceritakan.... Aku tergaru dan terharu juga tahun nie sebab ramai betul yang wish bestday aku tahun nie. Teknologi semakin canggih... Banyak ucapan dalam FB yang aku terima. Aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih dan perhargaan aku kepada korang semua yang sudi wish dan doakan kesejahteraan aku. Cam biasa ucapan bila nak kawin ler paling banyak sekali hehehehehe.... Kepada Geng-geng T.A. Geng-Geng Borak D'cari, Geng-geng UTM, Geng-Geng Sekolah, Geng-Geng BSFJ terima kasih sekali lagi dengan ucapan anda semua...


Special thanks to 3 orang yang tergigih dalam membuat ucapan Happy Birthday kat aku....

To Kupu2siang...... Ko orang yang pertama wish bestday kat FB... Siap ada gambar kek lagi.. Tak nak pos kek lapis yang ko buat ke kat aku??? hehehehe.... Thanks juga dengan entri khas yang ko buat untuk aku kat blog ko selamat hari jadi...terharu plak aku.. dah ler taim ko aku tak sempat nak buat.. tunggu tahun depan okey... selain tu gak kekup nie la yang paling banyak wish bestday kat aku... mana saja dia sempat dia wish hahahahahaha... Thanks a lot....

To Pinklolipop....... Thanks juga kat ko sebab antara yang terawal wish bestday aku.... Kalau ikutkan ko yang paling banyak dari segi cara wish bestday kat aku.. FB, Blog dan SMS... Kalau aku tak tido waktu tu tambah satu lagi cara hehehehehe..... Thanks coz gigih wat entri khas utk bestday aku kat blog ko... Happy Birthday Hyun
banyak tol dedikasi lagu bestday ko kat aku yek... macam2 bahasa ada.. heheheh... best2 semua

To Setud.... kawan aku dari borneo yang terbaik dari ladang.. Kalau ikutkan dah lama si setud nie tak update blog dia... tapi sebab bestday aku punya pasal gigih dia mengupdate blog semata2 nak wish ucapan utk aku.. Thanks ler setud dengan entri ko HYUNNN!!! jenguk sini. Itu belum kira berapa kali dia posting kat aku dalam FB wish bestday.. Yang mana banyak antara kekup ngan setud pun aku tak tau coz tak kira.

Apa-apa pun aku ucap terima kasih pada semua.... semoga korang diberkati oleh Allah hendaknya...

p/s: esok Insyaallah kalau tak ada hal ada xtvt lain plak huhhuh

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak