Review Big Mommas: Like Father, Like Son



Kalau ikutkan semalam aku tengok dua cerita kat panggung. Abis sahaja cerita Hikayat Merong Mahawangsa dalam pukul 1.40pm terus aku gigih beratur beli tiket tengok cerita Big Mommas pukul 1.45pm.Huhuhu kira semalam cam hari wayang sedunia bagi aku ahaks...

Aku masuk agak lewat untuk cerita nie mungkin ketinggalan dalam 2 min awal huhuhuhu.. Terus2 jew babak  kejar van pos. Entah ler lebih kurang cam tu. Bagi aku ceritanya cam biasa jew. Tak ada yang menarik. Kelakor pun kat part2 yang biasa dibuat. Bila diorang terpaksa menyorokan diri kat Sekolah Kesenian Perempuan sebab ada pengedar dadah kejar anak dia yang boleh jadi saksi pembunuhan. Anak dia pun terpaksa menyamar jadi pompuan jugak... Lain-lain tu kalau korang nak tgk sila ler tgk sendiri. Kalau aku diberi peluang aku memang akan tgk cerita nie kalau dah kuar kat TV atau aku download jew. Nasib kali nie aku beli pop corn dengan air milo. Tak ler aku tertidur terus huhuhuh. Ini semua gara-gara adik aku cakap cerita nie best. Tu sebab aku layan. Baik aku layan Merong kali ke dua huhuhuhu....

Kalau bintang aku nak kasi cerita nie dalm 2.4 bintang jew yang dapat... huhuhuhuhuh

Alang-alang aku dah wat entri nie aku nak sambung pasal movie melayu yang akan datang. Semasa ku tgk Hikayat Merong Mahawangsa dek disebabkan aku masuk awal semua iklan aku tengok huhuhu.. Sepanjang tu ada siarkan beberapa filem melayu akan datang bakal ditayangkan..



1st aku nampak menarik cerita Nur Kasih The Movie.... Memang kalau ikutkan aku akan tengok cerita nie. Maklum ler drama dia kat TV aku layan walaupun episod last jew yang aku tgk betol2 kat TV lain aku download jew hak3.. Bagi aku drama dia memang paling mantap yang penah aku tengok.. Bak kata BoBoiBoy.. Terrrbaaaiiiikkkkk.... So mesti ler kesinambungan cerita nie aku nak tgk huhuhu.. Tunggu bulan 5 nnt.. Pstt kekup jom tgk sama hahahaha......



2nd aku terperasan cerita Karak.. Wahh cam best jew cerita seram tu. KRU buat, nampak cam real jew hantunya. Dengarnya berdasarkan kisah benar.... Shahir jadi pelakon utama nampaknya cerita nie... Tak tau bila kuar tapi macam aku akan tengok jew huhuhuh...


3rd.... cerita Cun. Kalau ikutkan takde hati aku nak tengok cerita nie pada mulanya. Alah mesti cam biasa-biasa jew gaya ceritanya.. Tapi aku ada baca komen para wartawan yang dah tengok cerita nie. Katanya memang kelako.. Aku tgk preview dia pun cam menarik.. penuh warna warni plak aku nampak... Maybe aku mungkin tgk cerita nie kalau berkesempatan.. Kalau tak salah 31hb Mac keluar....






Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak