PaGi YaNg HeNinG

Fuuuuhhh sejuk betol bagi nie... Hujan kat KL nie bha... Aku sedar dalm kul 6.00 pagi memang dah dengar bunyi guruh. Aku jenguk ler kat luar tgk dah hujan ke tak. Cerah jew aku nampak. Kalau ikut hati malas betul aku nak kerja hari nie. Mengenangkan kerja yang banyak and ada study group petang karang aku gigih gak. Tak tau ler aku tak de mood tol nak wat study group nie. Datang semalam pun tak buat banyak... balik jew lambat..huhuhuh, Teman Cik Unge shopping barang pulak.

Balik pasal cerita tadi pas mandi semayang semua aku gerak ler nak pi opis. Aku keluar jew ke jalan dah rintik pulak. Aku gigih gak bawak moto malas nak berhenti pakai baju hujan and aku berharap kat depan nnt tak hujan. Harapan aku tak jadi kenyataan bha.. Masuk jew jalan ke SMART hujan makin lebat plak.. Nak tak nak aku kena berhenti ler pakai baju hujan... leceh tolll......Sepanjang jalan tu ada tempat hujan ada tempat yang tak hujan... Masuk jew jalan Istana hujan lebat balik. Ini aku dah sampai opis hujan renyai jew bha.... 

Moral of the story mesti ramai yang cakap.. Sila ler beli kereta En. HMK oooiii.. Tapi aku masih lagi tak de perancangan nak beli itu kereta. Bak jawapan yang selalu aku cakap kalau orang tanya beli kereta nie tak ada dalam senarai perbelanjaan 3 tahun perancangan yang dah dibuat... Hehehehe........ aku masih mengejar sebuah rumah yang aku hajatkan nie... huhu

Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall