Posts

Showing posts from September, 2012

Kata Pujangga

Image
Ini aku dapat bila tgk cite jepun kat tv al hijrah.. Tajuk citenya mmg aku tak tau huhuhu

Cerita Raya Yang Dah Basi (Bahagian 1)

Image
Gigih gak aku nak mengarang tahap kanak-kanak rebina cite pasal raya aku tahun nie walaupun dah basi sesangat hak3. Raya tahun nie aku simpulkan sebagai bosan and memenatkan. Sekeping gambar raya tangkap reramai pun xde tahun nie. Walaupun pun mengigihkan diri bawak camera DSLR yang aku sampai sekarang tak tau guna balik ke kg.
Ok meringkaskan cite aku balik kg naik bus jew kali nie disebabkan hangkut barang yg memang banyak dan juga larangan terbang dari sesorang untuk tidak menunggang motosikal pulang ke kg. So jgn suka suki speku sapa yg larang maybe mak aku ke, kak aku ke abg ke. No nadaa istibiantoooo... Naik bus kul 8.30 pagi Khamis 26hb. Bus tak penuh pun, nyesal aku beratur 34km kat kaunter Plusliner utk beli tiket pergi balik... Hampeh... Aku ambik cuti 5 hari tuuuu. Sampai Bota adik aku ambik almaklum ler dah de lesen keta bila di suh ambik berdessuuuuup bunyinya.
Kat kg kakak sulung aku semalamnya dah sampai. Tengah pantang kaedahnya baru beranak so memang xberaya ler beli…

September Datang Lagi.....

Image
Dah dekat tengah bulan September dah baru aku gigih nak cite pasal bulan September nie. Apa yang special bulan nie pada aku??? Banyak sangat aku rasa... Antaranya Hari Malaysia hehehehehe... Birthday my mama, kak aku.. Apa lagi yekk... Ohh road tax moto aku mati... Lagiii hmmm ohh bos aku pi bercuti 2 minggu aman opis huhuhu tapi itu akan berlaku minggu nie.. Lagi dan byk lagi kenangan aku n peristiwa. Itu jew sekian. Aku tinggalkan ngan lagu yg ada kaitan ngan bulan September and akan aku ingat selalu huhuhuhuh



Ada kait mengait ke??? huuhuhuhuhu


p/s: semoga bahagia and sejahtera hendaknya...

Tinggalkan Aku

Image
Walaupun aku pernah postingkan lagu nie dulu tapi nak posting gak lagi... mengikut keadaan semasa sekarang huhuhuhu.......... Lagu nie aku suka bawak taim karok walaupun memang key tak sampai langsung.. huhuhu



katamu cinta telah tiada sendiri aku menahan pedih ini hilang semua rasa habis begitu saja untuk bersama buat selamanya
katamu dia yang lebih sempurna dia lagi jiwa dia lafaz asmara bisikan kata2 akhirmu itu menusuk jiwaku kini kau dtg utk kembali padaku
pergi sudah tinggalkn aku ku tak ingin engkau ada kembali lg kedlm cerita hidupku ini ku bahagia tanpa drimu biar begini adanya aku tanpamu ku temukan sinarnya
bisikan kata akhirmu itu menusuk jiwaku kini kau dtg kembali padaku lagi pergi sudah tggalkan aku tak ingin engkau ada kembali lg kedalam crita hidupku ini ku bahagia tanpa dirimu biar begini adanya tanpamu ku temukan sinarnya
usah lagi kau guris hatiku ku tak mahu lagi merasa kan hadirmu dlm duniaku pergilah dr hidupku
oooooo... tak ingin kau ada
hilang semua rasa habis begitu saja untuk bersama buat s…