KaTa WaniTa.. LeLaKi KaCaK Vs LeLaKi HuDuh

Walaupun Sahabat saya KekupuSiang telah posting pas hal nie sy posting gak ler sbb mmg dah ada dalam draf smlm. Tq kepada Kekupu keran kongsi info bersama..... Layannnnn


Kalau lelaki kacak pendiam
Perempuan akan cakap: Wow, cool giler.
Kalau lelaki hodoh pendiam
Perempuan akan cakap: Eh perasan bagus.


Kalau lelaki kacak berbuat jahat
Perempuan akan kata: Nobody’s perfect.
Kalau lelaki hodoh berbuat jahat
Perempuan akan cakap: Patutpun, muka pun macam pecah rumah!


Kalau lelaki kacak menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: Wah! Machonya, macam hero filem!
Kalau lelaki hodoh menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: Entah2 kawan dia.

Kalau lelaki kacak dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: Sepadan sangat.
Kalau lelaki hodoh dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: Mesti kena bomoh perempuan tu!


Kalau lelaki kacak ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: Jangan sedih, kan saya ada.
Kalau lelaki hodoh ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: (terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)



Kalau lelaki kacak penyayang binatang
Perempuan akan cakap: Perasaannya halus. Penuh kasih sayang.
Kalau lelaki hodoh penyayang binatang
Perempuan akan cakap: Sesama keluarga memang harus menyayangi.

Kalau lelaki kacak bawa BMW
Perempuan akan cakap: Matching. Hebat luar dalam.
Kalau lelaki hodoh bawa BMW
Perempuan akan cakap: Bang, bosnya mana?

Kalau lelaki kacak tak mahu bergambar
Perempuan akan cakap: Pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
Kalau lelaki hodoh tak mau bergambar
Perempuan akan kata: Tak sanggup tengok hasilnya ye?

Kalau lelaki kacak menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: Ini barulah lelaki gentlemen.
Kalau lelaki hodoh menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: Naluri pembantu, memang begitu.


Kalau lelaki kacak bersedih hati
Perempuan akan cakap: Let me be your shoulder to cry on.
Kalau lelaki hodoh bersedih hati
Perempuan akan kata: Kuat nangis!! Lelaki ke bukan ni?

kredit to: sindromania

Comments

  1. perghh mencapap siot gmbo besar gile kat atas tu..hahahhaahhahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahaha................ klu dapat aku nak wat terus satu muka surat kekekekeke

    ReplyDelete
  3. nape tak buat background je?hahahah

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... nnt tertutup plak muka aku kekekekeke

    ReplyDelete
  5. hyunnnnnn...pening aku baca font dekat entri ko. T_T

    font dia bulat2. susah utk aku baca.
    selain tu, warna oren pulak tuh! pinau mata kuh~~

    ReplyDelete
  6. hyun: baru la kerlas kau maria..haha
    loli: wakakakkaa

    ReplyDelete
  7. loli: yg oren nie post nie jew bha... yg lain xde huhuhu.... pening yek???.. ok nnt aku try tgk font lain hehehe

    kekup: aku sentiasa kelas... sbb hujung minggu pi kelas huhuhuhu

    ReplyDelete
  8. orait!
    dah ok. cun abes blog ko.

    kecuali gambar ko yg besar giler tuh!

    hahahaha.....

    ReplyDelete
  9. aku bkk2 blog hyun siyes aku terkejut tgk gmbo dia yg besaq tu..hahahaha

    ReplyDelete
  10. hehehehe....... aku dah kecikkan bha... maklum ler baru belajar2 nie nak wat header huuhu

    ReplyDelete
  11. kekeekke...xpe keyakinan itu penting..arap2 bro ben ashaari nnti akan pilih blog ko..hehehe

    ReplyDelete
  12. aku tak masuk pun contest dia bha mana nk terpilih... jd sr jew hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

TravelLog KeKoreaKeKita 2.0 2015 (Day 5) Jeju Island : Hiking Hallasan