HaPPy BeSTdaY Nas Alya dan KaK aNi


Aku buat khas entri nie untuk ucapkan selamat hari lahir kepada 2 orang sahabat aku nie yang kenai rapat cara berlainan... Birthday diorang serentak plak hari ini. Walupun agak terlewat aku nak buat huhuhuh

To Nas Alya my best friends kat alam maya..... Happy Birthday to u.... Semoga bahgia selalu and selalu happy2. Kalau ikutkan dah lama kita tak berforum bersama kat rumah ang2 tu bha... hehehehe... Semoga persahabatan kita nie walaupun tak pernah bersua muka hanya kenai melalui bicara harap ianya terus berkekalan hendaknya... Amin 



Pst.... Nas hadiah aku dah kasi kan???? hehehehehe


To Kak Ani... Kak yang giler sempoi....hahahaha Wish u Happy Birthday yang ke 18 tahun hahahahaha... Semoga panjang umur murah rezeki and happy selalu.. Jangan jiwang selalu tengok cerita korea tu kak. ahaks.. Biar jew Wawa sorang  yang tak betol dengang Jong Pio(tol ke eja) dia tu... hehehehe... Jangan lupa belanja saya study group sok kak hehehehehe...


p/s: card nie aku buat guna powerpoint jew bha... tak sempat nak buat elok2 guna photoshop.. nak cepat hehehehe

Comments

  1. bang kekup dah lepas hehehehehe

    ReplyDelete
  2. terharunya aku...tak sangka hyun syg aku lebih...muahahaha
    thanks hyun...

    ** aku nk hadiah lain, hahahaha

    ReplyDelete
  3. kup >>> terima kasih byk2..ko la yg paling byk wish kat aku

    ReplyDelete
  4. nas: hahahha....syg ler kengkawan hak hak...
    wah tamak tol ko yek kekekekeke

    ReplyDelete
  5. apa salahnya tamak..setahun sekali bha...hak3

    ReplyDelete
  6. untuk yus x de ke hyun... smlm pun besday dier....

    ReplyDelete
  7. sy tak tau plak kak... kat Fb ckp de 2 org jew.. seriud mmg tak pasan.. kalau saya au mmg sy letak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall