BiZi DeNgaN DanGaU......

Salam.....

wehhh giler bz tol aku sekarang nie.. Kat opis lagi xleh cakap ler. Cam smlm naik letih aku duk melayan bos aku nak itu ini. Tak kancop2 keja masuk... Tapi yg aku agak2 tension gak dunia ku penuh dengan surat huhuhuhu... permohonan itu ini.. Tp tak kisah ler itu pun utk kebaikan semua jugak... Cuma tak tahan dengan cara bos aku tu. Aku tak tau ler dia layak panggil bos ke tak sbb ciri2 bos xde pada dia... huhhuhu (Mampos ler aku kalau Leow baca).. Tp i'm try my best to hormat dia sebagai orang atas aku....

Haaa aku lupa nak cerita yang aku nie antara Forumer Cari yang agak2... tegar coz kalau online mmg wajib masuk sana ler baca-baca info2 terkini and melihat perangai-perangai forumer kat sana.. Posting dulu aku de cakap yang aku de geng kat cari... memang rapat lerr. So kali nie Board Borak ada anjurkan pertandingan dangau. Demi komitment aku yang tinggi pada board kesayangan aku nie aku join jugak ler... Walaupun aku tau beban aku makin bertambah ler selain student and pekerja.

Mesti korang tertanya2.. apa pertandingan Dangau tu yek... Dangau tu kan nama pondok2 yg sesapa2 main zaman kecik2  dulu. Bina family n berlakon sebagai anak or mak ayah ke... Cam tak caya plak kat forum leh main dangau kan????? Itu ler hebatnya board Borak kat Cari nie. Tiada yang mustahil untuk merapatkan hubungan sesama forumer.. Kali nie aku berkumpulan dengan forumer xstudentgurl,bangcak, airolnizam dan kuntilanak untuk bina satu family. Dangau kami di panggil sebagai Dangau Haryan.



masing-masing memainkan watak sendiri...

airolnizam sebagai Papa 


xstudentgurl sebagai Mama


bangcak sebagai Abang Long


kuntilanak sebagai Kak Ngah


and aku sebagai Anak Bongsu



so kami diminta untuk mewujudkan satu perceritaan bagi mewujudkan suasana seperti sebuah famili.. Bagi aku task nie memang mencabar ko kena kasi komitment utk wujudkan cerita sama-sama... Tak tau hasilnya macam mana nanti.... 8hb April nie tarikh tutup and bagi aku banyak yang tak siap lagi.. Semalam memang aku gigih buat benda alah nie jew... Buku study utk ujian minggu nie langsung aku tak sentuh... Assignment pun banyak tertangguh lagi nie huuhuhuh....

Malam nie aku kena study tak leh nak layan dangau sangat...huhuhuu taka ada kerja tol aku nie huhuuu.. Apa-apa pun bila siap dangau aku nnt aku akan wat Pages khas utuk dangau aku tu kat sini. Nak tinggalkan kenangan... ahakss....

p/s: gigih aku buat banner tu tau... hak3

Comments

  1. wahhh mcm gempak je..jeles ni..jeles ni..haha

    ReplyDelete
  2. sapa suh ko reject aku awal2 hehehe...
    alah group korg lagi gempakk

    ReplyDelete
  3. ko yg lmbt respon..kalo ikutkan aku nak je ko grup aku..lalalalala..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall