KeNaPa AkU BaRu TaHu??????

Hari ini aku memang tak ada masa untuk online time kerja tadi. Tak sempat nak posting apa-apa coz Bahagian aku adakan Perjumpaan Warga.. So semua wajib hadir.

Baru jew aku dapat tau pasal sesuatu nie. Alah pasal kawan forum aku Dak Ijam yang kawin hujung bulan 2 baru nie. Kengkawan forum aku yang lain ada datang kawin Dak Ijam nie. So kami ramai-ramai pakat2 kumpul duit beli hadiah untuk dia. Masing-masing menyumbangkan ler dalam RM15 - RM20 sorang. Yang jadi kepala kumpul duit Reena_Max (Bukan nama sebenar)... Memang kami ada bincang nak kasi hadiah apa kat Dak Ijam nie... Ramai yang setuju kalau bagi barang-barang dapur sebagai hadiah macam kuali, lesung batu ke atau mana-mana yang patut. Si Kekup (bukan juga nama sebenar) turut menjadi kaki menyumbangkan idea-idea apa barang yang perlu. Aku tak ambik pot pun asalkan hadiah Dak Ijam sampai huhuhu....

Maka hari ini barulah aku tau gambaran sebenar apa hadiah yang diorang kasi. Bro Dak Ijam ada tangkap gambar hadiah kami tu... Serius aku memang tak dapat bayangkan itu hadiah yang sebenar... hahahaha.. Kelakor giler bha... tersedak aku bila tgk gambar tu. Baru kena tagged gambar tu huhuhuh.... Nak tau hadiah camner meh tgk gambar bawah...





Ini baru dua kotak... Dengar cerita ada dua kotak lagi yang tak tunjuk kat sini. Mesti lesung batu pun ada... Hahahahahaha.. Bak kata Dak Ijam taim hadiah kami nie kena buka memang riuh keluarga diorang tengok... Hehehehehe....... Memang otak giler2 tol memember forum aku nie... hehehehehe.. Korang memang terbaiiikkkkk..............

Kepada Dak Ijam sila guna hadiah ini dengan sepenuhnya.... senang ko bila masuk rumah baru nanti sebab semua barang dapur dah ada.... Sila ringan tangan masak untuk bini yek... hehehehe


p/s: Kalau dah ada idea Budak2 Forum Borak.... Memang ini jadinya hehehehehe

Comments

  1. hahah..reena ckp lesung batu xde sbb berat..nnti lunyai pulak kotak tu..dia kata masa g shoping mmg dia capai je semua brg2 dapur..haha..pastu mlm nak bungkus tu,tibe2 dia g 7e beli minyak,beras,susu,hanger semua tu..katanya nak padatkan kotak tu..hahaha..thanks la kat reena sbb dia paling banyak sumbang duit..:)

    ReplyDelete
  2. yeke???? hahahaha...... kisahnya sungguh panjang bha... cukup ke tak duit tu gamaknye kekekeke

    ReplyDelete
  3. duit mmg cukup...reena saja dgn ikhlas hati tmbh lg..:)

    ReplyDelete
  4. thanx kenkawan ku semua...
    baru ku melihat tinta hyun ni..

    tak habaq no ade blog..
    ni pun aku jumper link dier kt pintu tol highway sg.kayu..

    hak hak hak..
    all de best bro..

    ReplyDelete
  5. motip aku baru pasan poting ijam nie hahahaha.........

    ko gunakan hadiah kami tu dgn berkhemah ijam hahaha

    hebat sunggu tol blog aku sampai de kat highway sg kayu huuhuh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak