StUdY MakaN StuDy

Penat... penat... Baru balik rumah nie.. Kul 12.00 thari tadi kuar baru sekarang sampai rumah.. Memang memenatkan... huhhhuhuhu.. Tapi sangat best kehidupan sebagai student nie hehehe.. Lagi best dari kehidupan seorang pekerja.. ahaks.. So sapa yg rase tak sabar nak keja tu (khas buat yg tengah study) pikir2 balik nnt mesti merindui zaman belajar. Yang best kerja nie sbb dapat duit jew ... dapat dibeli apa barang yang dihajat..

OK hari nie kelas aku Kaedah Berangka salah satu subjek mate yang aku suka... Sebab apa??? sebab ini jew Mate Degree yang leh aku ikut. Yang lain hanyut... Matematik Kejuruteraan, Statistik and Persamaan Terbitan memang out dibuatnya huhuhuhuhu... Lecturer En. Che Mat Che Teh memang sempoooi... Best dia ajar simple n senang.. Rini hari levi's sedunia yek En. hehehehehe...

Kalau ikutkan esok ada ujian Kaedah Berangka.. so kami nie sibuk ler nak study mana yang patut. Lecturer cakap masuk Bab 1 dan 2 sahaja. So aku rancang pas abis kelas nie nak study jap kat library nak cover mana yang patut. Kaedah Berangka nie memang nampak senang tapi rumit dan mudah buat salah kalau tersilap sikit. So yang pi librarynya hanya aku, Mat and Shahrul saja.. Yang lain tu diorang dah terror bha bulleh study sendiri. Kami nie kena gigih sikit..... Gogo 

Nasi Lemak Ayam
Sebelum tu Mat dengan Din dah rancang nak pi Mali's Corner makan Char Kuew Teaw and Nasik Lemak kat Setapak nun... Dengar cerita makan an diorang tu best in town.. tak tau ler betul ke tak coz aku tak penah merasa lagi. Pas kelas terus ler kami berempat memecut moto masing pi Mali's Corner. Din cakap kat Taman Bunga Raya... aku tak tau nie setakat follow jew..  leh tahan jauh gak dari Yayasan Selangor tu dalam 15min.

Char Kuew Tiew Special
Sampai jew memang giler ramai..... Panjang orang beratur nak makan kat situ.. Kira memang hebat ler gerai nie dengan customernya. Gerai dia tepi-tepi jalan jew.. Semua layan diri kena ler beratur kat mana berkenan. Aku kali nie nak melantak Char ler sebab lama benar tak makan. Aku bedal Char Kuew Tiaw Special... Tumbang RM6.50.. Saja ambik yang special sikit sebab alang-alang dah datang nie. Aku order air Teh ais RM1.40. Din pun ambik Char Kuew Tiaw gak. Mat and Shahrul makan nasik lemak. Bulleh tahan gak ler Char dia. Banyak betol udang dia aku dapat.. lebih enam ekor rasenya... Cik Unge sempat SMS kat tak ajar makan Char. Sedangkan Mat and Din dah ajak tadi... sempat aku MMS gambar barang sekeping dua untuk menjeleskan Wawa...


Orang Bujang Baru Kita Makan huhuhu

Sedap ke weehhh???

Selera betul aku tengok

Kempunan Mat nak makan Nasi Lemak tercapai...

Abis makan taim maghrib.. cepat kami bertiga gerak pi PSZ (Perpustakaan).. Din tak join coz dia ada hal lain rasenya.. Bulleh tahan gak ramai orang lagi kat PSZ waktu tu... Pas maghrib semua study ler kami bertiga.. Try cover Gauss Elimination yang Lec cakap kompom keluar.. Buat ler latihan barang seketul dua bersama-sama. Kalau ikutkan banyak tak cover lagi. Terutama bab 1. Takpe ler tawakal jew huhuhu.. Kul 10.10 malam kami gerak kuar.. Bukan apa speaker dah bunyi halau keluar hehehehe.. 

Kusyuk betul diorang

Aku pun rajin gak bila depan camera hahahaha

Mat dan Gauss Elimination 4 bahagian

Terror tol papa Shahrul

Mat yang Kusyuk

Kena paham konsep tu Mat

Aku dah pening-pening lalat .....

Aku balik nie kompom ler tak study.. Update blog nie and nak tido ler jawabnya hehehe... Wish me luck esok ok... Harap dapat jawab dengan mudah. Dah ler nak meniru susah sikit, Ujian kat dewan PSZ plak huhhu.. Memang tegas gak Lec nie hehehehe... Bawak toyol gak gayanya nie huhuhuh... OK good night.. sweet dreams

p/s: papa Shahrul selamat menjadi bujang hari ini. Tido puas2 anak xde nak ganggu tidur heheheheh

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall