KuRsuS PeManTauaN SenGgaRaaN JaLaN (SPS)

Baru balik daripada kursus bha... Agak2 boring sebab bukan aku yang terbabit sangat dengan apa yang diajar dalam kursus kali nie. Cuma bila dilaksanakan nanti SPS nie nanti keja aku jadi senang ler cuma pantau apa yang patut dari opis jew. Tak payah nak email and call Negeri atau daerah selalu.. Diorang pun dah nai jelak agaknya asyik kena kacau jew ahakss.....

Kalau ikutkan aku kena datang dengan bos aku tapi dia kena pi mesyuarat lain plak huhuhuh... Aku masuk kursus nie pun agak lewat coz ada surat urgent yang aku kena uruskan. Masuk-masuk jew kerusi dah tak ada.. Semua KPPS Negeri ada datang hantar wakil. Terpaksa aku merempat sekejap kat sofa belakang tu huhuh.. Tapi tak sampai 2 min dah rehat minum pagi.. ahaks... Aku tak makan pun coz kenyang lagi. Aku kena merayau cari kerusi jap kalau tak nanti aku tak paham apa kalau tak depan computer.... Operasi berjaya...

Kursus semua settle dalam kul 12.30 tghari.. Pastu aku makan ler jap sebelum masuk opis. Adeh jenguk2 bos aku ada plak.... Hmmm dia kasi ler keja apa yang patut tadi sebelum dia nak kuar petang nie ada perjumpaan kat CIDB katanya. Kerja yang lain pun aku tak siap lagi nie... huuhuhu

Pas kerja nanti aku ada study group plak.. Ada 2 assignment yang nak kena hantar minggu nie plus dengan ujian Kejuruteraan Jalan. Cik Unge semangat nak wat hari nie coz dia nak settlekan cepat  tak nak diganggu bila abang sayangnya balik dari luar negeri huhuhuhu

SPS di Vision Center, Blok F tingkat 14

En. Syaiful Sibuk Kasi Penerangan

Sempat aku snap2 gambar

Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall