Selamat Hari Wilayah 2011

1hb Februari merupakan Hari Wilayah dimana akan disambut dan diraikan oleh Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Wilayah Persekutuan Labuan dan Wilayah Persekutuan Putrajaya... So yang paling best bagi kami ialah Public Holiday... hehehehe yeeehaaaaaa.... Pada yang tak cuti tu jangan marah huhuhuh

Tapi apa yang menariknya untuk tahun nie... sesiapa yang nak bercuti panjang tanpa apply cuti yg banyak kali nie lah yang terbaik... leh balik kg and bercuti puas2nya. Yang paling beruntung semestinya sesiapa yg terlibat dengan cuti hari wilayah.... Nak tau meh aku terangkan.....



Dengan hanya apply cuti dua hari (klu lulus ler huhuhuh) korg akan bercuti selama 9 hari dengan jayanya termasuk sabtu ahad. Camner???? Ok kita mula dengan hari Sabtu Ahad iaitu 29hb dan 30hb... Masuk ari Isnin kita apply ler cuti 31hb... Ari Selasa plak bagi yg kerja kat wilayah layak ler cuti am huhuuh... Hari Rabu korg apply cuti gak untuk 2hb tu... Then korang memang tahukan yang tahun baru cina mula ari khamis and jumaat nie 3hb dan 4hb... Sabtu Ahad dah memang cuti.. hehehe.. dapat ler cuti selama 9 hari... Cara nie sesuai pada yang mmg cuti ari Sabtu Ahad jew....


Kiranya bila masuk opis nanti dah 7hb huhuhu.... Best gilerrr. Tapi Aku hanya apply ari isnin jew bha.. bkn pe sabtu ahad aku de kelas xguna cuti lelama pun..Mak aku pun dah datang KL taim abg aku kawin baru nie huhuuhu.... Tapi apa yg aku tgk kat tempat kerja aku mmg ramai yang apply cuti dah.. Ari rabu aku masuk keja nnt kompom sunyi sepi huhuhuhu

Apa2 pun SELAMAT HARI WILAYAH... jadi ler warga wilayah yang bersopan dan sayangilah tempat yang anda bermaustautin ini.. lubuk rejeki anda...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak