AliM KuCinG...(KeNa DaH akU)

Kengkonon Kusyuk

Kusyuk Kuasa 2

Papa Shahrul lg ler Kusyuk Kuasa 3

Hehehehe.... gelak aku bila kena tagged gambar nie dalam FB.. Entah bila masa diorang ambik gambar aku nie huhuhuhuh...........

Aku agak2 sengal taim nie coz banyak sgt benda yang nak kena masuk taim study tu... Tapi aku main game tu taim take 5 okey... huhuhuuh... Masa nie aku baru pas semayang Zohor. Pinjam kejap lebai Jaja wat tutup kepala. Saja ler aku sengetkan sikit kopiah tu... baru ler ada stail... Stail ke???? cam orang gilak plak bila aku tgk balik gambar nie..

Sungguh cekap ustazah kita nie mengambil gambar... Nasib baik gambar tu tak nampak perut ku yg agak boroi muhahahaha.... pandai cover taim hehehehe..

Papa Shahrul anda sudah kantoi tu hehehehe..... Sila cover perut yek ahaks... Nak tepek extra gambar

Sempat diorang berposing Mat, Yam, Wawa and Din





p/s :Ustazah rompak gambar yek hehehehe TQ

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak