Nota Kejuruteraan Jalan Raya (Bab 2) @ UTMSpace

Tadi aku dengan gigihnya masuk masuk e-learning UTM untuk cari maklumat apa yang perlu untuk nota UTM subjek Kejuruteraan Jalan Raya (SAB 232). Bagi aku agak susah juga tadi nak masuk ke situ. Agak-agak keliru juga ler.

So, kat sini aku nak bantu sikit macam mana nak masuk ke e-learning subjek yang Che Ros Ismail yang ajar kita tu.

Mula-mula korang masuk sini..... http://elearn2.utm.my/10112/. Pastu korang ikut ler tutorial yang aku buat nie

Langkah Pertama

Langkah Kedua

Langkah Ketiga

Langkah Keempat

BERJAYA
Jadi kalau korang dah berjaya masuk ke sini kira dah lulus ler tu. Leh tgk apa yang ada pensyarah kita Che Ros Ismail kasi, Tapi yang aku nampak ada nota BAB 2 saja. Yang lain tu maklumat tambahan dan motivasi diri.

Kalau korang rasa susah sangat nak masuk e-learning nie korang klik kat bawah nie. Aku dah download nota BAB 2 Kejuruteraan Jalan untuk memudahkan semua. Tapi aku guna megaupload ada yang opis kena block megaupload nie.... Pandai-pandai ler korang hak3



SEKIAN.


Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall