Aku, Ujian dan Blog..... Muzik pleaseee.......

Kalau ikutkan hati aku ini, banyak benda yang nak diceritakan dalam blog nie. Semalam aku jenjalan dengan kengkawan aku ke I-City bersama Lan, Dzul, Kak Noren and Yus. Tapi pasal kisah itu nanti ler aku ceritakan. Aku nak edit gambar2 yang aku tangkap lagi. Dengan kecewanya sebab aku masih lagi tak tau guna Kamera DSLR.

Letih betul aku sekarang nie. Baru balik dari kelas. Esok ada ujian Kontrak dan Tafsiran. Tak tau dapat buat ke tak. Aku tengah ngatuk sangat nie. Satu benda pun tak study lagi. Dalam kelas pun tak dapat tangkap sangat apa yang Lec ajar. Aku gigih gak postingkan sesuatu dalam blog aku nie coz memang tiap-tiap hari kalau dapat aku nak ceritakan dan berkongsikan sesuatu dengan korang.

Sebab tak larat nak taip panjang dan pikir apa-apa sangat aku tepek jew beberapa video klip yang aku rompak dalam utube. Kalau ikutkan ini laa yang lagu aku selalu dengar sekarang.. Layaaaannnn



















p/s : wish me luck ujian esok yek huhuhuh....zzzzzzzzzzzzzzz

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall