AkU maSuK Tv???????

Hehehehehe.......... tengah dok asyik belek2 video kat com aku nie tetiba aku jumpa video yang aku penah rakam dulu... Pasal aku masuk TV hahahaha.... Aku pun de gak terkenang pasal video nie baru-baru nie pas aku posting cerita pasal MRR2 huhuhu.... Ingat video nie takkan aku dapat tengok dah sbb aku rakam dalam hp yg hilang sebab kena samun dulu... Rupanya ada plak aku simpan hak3....

Kisahnya pasal MRR2 tu kat Pier 28 problem tahun 2009 klu tak salah. So team aku diminta pi kat lokasi untuk tengok mana yang patut...... Aku, Tan and En. Hamid bertanggungjawab meninjau lokasi kejadian. Tapi taim aku pi tu pun pas 2, 3 hari kes nie masuk tv.... Dok asyik tengok2 and siasat mana yang patut pasal MRR2 tu tetiba de plak Cameraman RTM duk datang.... Aku ikutkan banyak mengelak sebab hal nie aku memang tak tau... Aku rase kalau ikutkan aku berjaya menjauhkan diri ini dari masuk dalam rakaman tu....

Tutp2 malam tu kuar plak Berita RTM kul 8 malam... tersedak ku bha bila tgk leh tahan gak banyak wajah aku dirakamkan.. Yang tak bestnya taim tu kaki aku sakit nampak ler aku jalan denket denket huhhuhu.. wat malu jew bha hahahaha.... So dengan gigihnya aku tunggu ler berita kul 12.00mlm utk rakam berita tu guna hp aku... heheheheh...

Korang tgk ler sendiri video yang aku tepek nie.. Cuba ler teka mana aku hehehehe.........



Comments

  1. hahah nampak2..yg jln denket2 tu..hahahahha..

    ReplyDelete
  2. cam siooot... ku agak2 malu bha heheheh

    ReplyDelete
  3. mana ko noksss .. ko kew ketawa tu? ahhahahaa

    ReplyDelete
  4. stud, kat part yg ada org gelak2 tu hyun ada..hahah..nmpk sgt nak ngelat..haha

    ReplyDelete
  5. setud: sblm part gelak tu pun ada bha... aku gelak sbb kelako
    kekup: situ pun aku ada bha hehehehe

    ReplyDelete
  6. aah sblm tu aku perasan jgk..masa mula2..ada 3 org tgh jln kan?nampak ketara ko mcm ngelak kamera..haha

    ReplyDelete
  7. xde button like ke...aku nk like ni..hehe...pemes la hyun..walaupn malu2 kucen..

    ReplyDelete
  8. hahahhhahahahahahahaha...pemes la sgt kan...

    ReplyDelete
  9. limau: pemes ler sekejap cam bintang kpop plak aku rase taim tu hahahaha
    kekup: motip ko xsetuju hehehehe

    ReplyDelete
  10. xleh thn la tgk ko mcm elak2 kamera..ngan jalan denket2nye..haha

    ReplyDelete
  11. kunon2 x nk glemer padahal..mmg nk sgt!!!!hahahaa

    ReplyDelete
  12. kekup: jatuh saham ku bha jln dengkit2 hehehe
    dik kema: sila jgn pitnahh huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak