CeriTEra SeoRanG WaNita

Jom layan fakta yang aku jumpa dalam majalah yang aku baca huhuhhu... Harap wanita semua baca dengan penuh redho, pasrah dan menerima dengan seadanya hehehehe

1. Wanita nie suka membeli belah tak kira ler ada budget ke tak, gigih jugak nak beli kalau dah berkenan.
Tapi kengkonon cakap boleh mengawal diri tapi hakikatnya TIDAK...... Biasa ler sapa yg duk kerja dekat shoppingmall, konon nak window shopping tapi bila balik opis mau sekarung guni barang diorang bawak.. Hak3

2. Ha.... yang ini aku biasa dengan pompuan mengeluh... tak ada baju nak pakai ler.. semua tak bergaya, tak banyak baju.. Tapi kalu tgk almari diorang kekadang bukan 1 tapi 2 atau 3 almari pakaian. Penuh baju macam2 fesyen terkini. Yang duk tak terpakai2 lagi pun ada. Adeh diorang penig pilih baju laki pening tengok laku ahakss... hehehehe
 
3. Wanita seorang yang berair mata... Mudah sangat kelaur air mata. Member aku sorang nie kekadang aku konfius dia gelak ke dia menangis sebab duk gelak pun kuar air mata huhuhuh... Tapi biasa wanita menagis sbb nak meraih simpati dan berkongsi duka... Murah sungguh air mata itu....

4. Ahhh... ini memang aku tak suka.. Wanita seringkali tanya soalan yang sengaja nak perangkap kita supaya kita rasa bersalah dan minta maaf kepadanya... Kekadang soalan ditanya tu pun tak payah jawap pun tak apa sbb dah sedia tau jawapannya.


5. Yang ini confirm betull hehehehe.... apa yang dicakapkan oleh seseorang wanita tu memang mengalahkan lelaki.. Ada jew topik yang diorang nak ceritakan dari luar sampai dalam.. Kalau masuk tandas tu.... Orang laki biasa tak sampai 5 min (Kalau kencing ler).. Wanita.. sambil2 makeup sempat bokbek bokbek dalam tandas dengan member huhuhu

6. Hmmm wanita nie suka berfikiran negatif pada diri sendiri. Ada jew yang kurang pada diri tu. Kurang keyakinan diri ler konon. Tapi masalahnya asyik fikir jew lemah sana sini nak baiki kelemahan tu habuk pun tarak.. susah sangat lain ler kalau ada lelaki yang memberi semangat...


7.  Yang ini no komen sebab aku masih seorang bujang hehehehe... Mereka tidak memerlukan seks sekerap yang diperlukan oleh kaum lelaki. Ini kerana bagi lelaki seks lebih kepada fizikal berbanding wanita emosi kepada mereka

8. Ini biasa sangat aku nampak... Kalau keluar mana-mana mesti nak segerombolan bha.. Agaknya senang nak bergosip kot.. Nak pi tandas pun ajak geng.. takut hantu ke?? hehehe.. Jarang sungguh nampak keluar seorang.

9. Sesibuk mana pun seorang wanita tu, kalau terdengar telefon mereka berbunyi... Kalau dari bilik sebelah lari pecut 100meter nak jawab panggilan tu. Mengalahkan semua panggilan tu bermakna sangat bagi mereka.. Tah2 abang La jual Carpet mintak hutang huhuhu

10. Kadangkalan mereka tidak faham akan kegilaan dan kegemaran lelaki terhadap sport, kereta, moto, game, bola dan sebaginya. Yang diorang tau cukup mudah.. lelaki lebih suka menghabiskan masa lepak bersama kawan-kawan berbanding kekasih sendiri...


bersambung...................................

p/s: ada 20 semuanya... masih tinggal 10 lagi hehehe... Nanti aku posting the next section hehehehe


Comments

  1. ada yg betul...ada yg aku x tahu..bergantung kpd wanita tu sendiri..nnt pilih bini betul2 ye hyun..ramai pompuan gediks skung..adoyaiii...huhuu...

    ReplyDelete
  2. adoi... aku suka soping.. aku nak carik sugar daddy lah macam nih.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. kat no. 3 aku tak setuju, pompuan menangis sbb nk meraih simpati??? huhu...tidak2..aku menangis sbb sedih...

    ReplyDelete
  4. http://cikyanyan.blogspot.com/2011/02/info-lelaki.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall