Ber'Coffe'An di Coffee Bean MV

Adeh tension aku sekarang nie. Bukan apa minggu nie ada Ujian Teori Struktur bha... Aku tak dapat pickup langsung subjek ini kali nie. Sedangkan taim Diploma dulu aku cukup suka dengan subjek Struktur nie.. Kira poberet lerrr..... Tapi kali ini aku bluuurrr adakah aku yang bersalah atau lecturer ajar aku tak paham... Hmmmm tak bulleh salahkan Lec.. Dia dah kasi ilmu apa yang dia nak ajar. Aku jew kena pandai serap... Masalahnya aku serap ke??? huhuhuhu...

Ok ler... Semalam aku ada study group kat Midvalley (MV) tapi bukan ler kat shopping complex tu.. nak mampos huhuhuh.. So sebelum nak pergi menye'study'kan diri Cik Unge Elur (Wawa) ajak teman dia pergi Bank jap. Alang-alang tu kami rancang nak pi minum jap kat Coffee Bean.. Cewah bunyi cam citarasa besar jew. Korang ingat aku selalu ke minum situ?? Jarang sangat bha... huhuh.. Tapi sebab dah tetiba nak menyegarkan diri sebelum study dengan minum Caffe Latte.. Sambil-sambil tu aku tunggu ler Kak Noren sebab dia pun nak join sekali.

Sampai sana ingat nak take away jew... tapi sbb hari masih muda lagi kami minum kat situ saja. Kak Noren minum air kegemaran dia Ice Blanded Ultimate... klu tak salah Kak Noren ambik mocha campur dengan coklat. Sambil dicucuk-cucuk Wawa suh beli sekali Blueberry Cake sebab nampak sedap katanya. Aku macam aku cakap tadi ambik Caffe Latte sama dengan Wawa jugak... Dia pun dah suka dengan Caffe Latte nie... huhuhu aku berjaya pengaruhi. Aku bukan apa Caffe Latte kat Coffee Bean nie aku rase sedap sikit banding yang lain. Menyerap ke dalam jiwa rasanya..huhuhuhuh.. Aku berkenan minum Caffe Latte nie pun sebab terpengaruh dengan kakak aku yang no 2. Dia yang ajar aku minum Caffe Latte nie...

Dek kerana dah alang-alang makan kat situ so aku order ler sekali Muffin Blueberry kat sini... Dalam RM4.00 seketul bha tapi besar. Kami ambik tempat duduk dekat dengan tepi cermin. Kat situ leh usya2 orang sampai orang yang baru balik dari Mesir pun kenal huhuhuhuhu.... Aku rase dia punya Muffin agak2 kureng sikit coz kurang manis and tak terasa Blueberrynya sangat. Tapi nice ler kalau nak diet coz tak manis huhuhuh. Kak Noren dan Wawa cakap kek dia sedap... aku ada rase gak tapi biasa-biasa jew. Sedap lagi Secret Recipe..... buatan Malaysia memang terbaik hehehehehe

Apa yang dapat aku katakan kalau sekali sekala nak lepak kat sini nak tenang2kan fikiran sambil sembang-sebang dengan member boleh laaa....... Nak selalu tak dapat ler coz harganya bai.. Air pun dah lebih RM10.00 kalau Caffe Latte.. Apa-apa pun aku suka minum kat sini.......







p/s: gigih gak aku post sebelum 11.59pm huhuhuh.... Petang tadi dah buat tapi tak sempat nak postingkan coz keja tetiba datang bertimbun2... Nie bizi study pun sempat masukkan gambar yg tertinggal huhuhuh


Comments

  1. setud: haah bha...
    kekup: kerlasss ko mariaaa

    ReplyDelete
  2. ye ke hyun sekali sekala je g minum... mcm selalu jek... anyway nice picture sebb org dlm gambo tu semua menenangkan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall