HaTi LeLaKi VS NaLUrI WaNiTa

Kalau ikutkan hari ini aku ada study group gan member UTM. Tapi yang adanya aku dengan Cik Unge Elur (Wawa) sahaja. Lain-lain tak dapat datang macam2 hal.... Ada yang tak bawak buku, ada yang ada urusan lain yang demam pun ada... So sempat buat soalan Assignment Kaedah Berangka sikit.

Ingat pas balik rumah nak ler Study sikit dan sambung siapkan assignment. Tapi tetiba malas menyerang tanpa belas kasihan huhuhuhuhu..... Aku layan blog jew pastu sambil-sambil cari maklumat untuk kongsi dengan korang. Ini aku gigih taip balik pasal fakta lelaki dan perempuan yang aku jumpa dalam satu majalah... Korang layan sajalah................

1. Rupa paras hanya sekadar BONUS untuk mencari pasangan tetapi lelaki sebenarnya mementingkan penampilan penampilan yang kemas dan cara perwatakan seseorang wanita.

2.Lelaki BENCI berpura-pura dalam urusan mengoda dan berasmara.

3. Jika seseorang lelaki berkata dia tidak MEMAHAMI seorang wanita bermaksud dia merasakan wanita itu tidak berfikir sepertinya

4. Andai hati telah terpaut segala keburukan wanita itu tolak ketepi

5. Senyum sesorang wanita booleeeh MEMBUNUH seseorang lelaki

6. Jika seseorang lelaki itu suka pada seseorang maka dia sanggup melakukan apa sahaja untuk menarik PERHATIANNYA.

7. Jika lelaki telah TERSENTUH oleh seseorang wanita, maka cintanya telah berjaya ditakluki.

8. Jika wanita berkata TIDAK!!! pada pendengaran lelaki seperti berbunyi "Cuba lagi sampai berjaya"

9. Kebanyakan lelaki adalah ANAK EMAK... (Ayoooo)



 

10. Kebanyakan lelaki sangguo KORBANKAN makan tengahari semata-mata untuk membeli sejambak bunga utuk wanita yang dicintainya





11. Seseorang lelaki selalu MEMIKIRKAN tentang wanita yang meminatinya tetapi tidak semestinya dia menyimpan perasaan terhadap wanita tersebut

12. Jika seorang lelaki MELUAHKAN perasaan cintanya terhadap wanita itu maka dia benar-benar maksudkannya.

13.Orang kata selalu bab gosip kaum wanita yang paling pakar, tetapi lelakilah paling PANTAS dalam urusan menyebarkan gosip... (aku tak setuju)

14. Lelaki amat TERBUKA jika memperkatakan sesuatu tentang dirinya.

15. Wanita dalah SEMANGAT utama bagi lelaki.

16. Lelaki tak suka ada KEKOTORAN pada bajunya walaupun satu dot.........


 

17.Kalau hati sudah TERPAUT biasanya lelaki tidak mengutamakan paras rupa wanita yang dipujanya.








18. Lelaki biasanya akan MEMPERSENDAKAN wanita yang disukainya sebelum meluahkan perasaannya

19. Lelaki seorang penyimpan RAHSIA yang boleh dipercayai.

20. Lelaki suka berfikir... dan berFIKIR sebelum bertindak dan sebalinya bagi wanita

21. Lelaki berbadan BESAR suka wanita yang bertubuh kecil molek.

22. Jika sudah menjalinkan hubungan dengan serius maka seseorang lelaki akan menuntut komitmen yang serius pada pasangannya

23. Wanita mudah tertawan dengan lelaki yang kuat AGAMA

24. Lelaki tidak suka dengan wanita yang TERGEDIK_GEDIK dan sering lepas laku





25. Bila sudah mencintai wanita itu lelaki jarang meluahkannya dibibir tapi itu yang dinyatakan dihatinya.







Comments

  1. point 21...

    21. Lelaki berbadan BESAR suka wanita yang bertubuh kecil molek.

    aku setuju 300%

    -sbb dah terbukti dlm family aku....
    adik kpd ayah aku (aunty aku) kawen dengan lelaki yg berbandan COMEL....

    -pastu aku tgk momod bacteria82 kawen dgn wife dia yg kecik molek.

    -abg mak aku kawen dengan chinese muslim yg kecik molek jugak. hik3...

    ReplyDelete
  2. tmbahan lelaki becok cm abg dud..wakakka

    ReplyDelete
  3. 13.Orang kata selalu bab gosip kaum wanita yang paling pakar, tetapi lelakilah paling PANTAS dalam urusan menyebarkan gosip... (aku tak setuju)

    aku setuju sangat yg nih bg hyun.. sbb lelaki mmg mulut laser... curse

    ReplyDelete
  4. kalau lelaki sanggup kasi adiah mahal kat seorang pmpuan masa birthday dia pe maksudnya?hiks

    ReplyDelete
  5. yanyan: siapa hadiahkan hadiah tu? bg hyun kew???

    ReplyDelete
  6. bang hyun kedekut.dia x kasi adiah pun..sob2..kih3..

    ReplyDelete
  7. kalau lelaki yg gtaw "saya sayang awak"
    sekali je...pastu tak ucap2 dah....pe maksud dia?

    ReplyDelete
  8. setud: tak sehebat ko bha hehehe
    kekup: dia mungkin tersilap bg tuuuu
    loli: mungkin dia sakit lidah huhuhu

    ReplyDelete
  9. motip tersilap bg?tu hadiah paling mahal aku dpt thn ni bha..kih3

    ReplyDelete
  10. sbb paling mahal ler tersilap heheheh... cer ko try tanya dia.. tersilap bg ke??? ko kena pulang balik ler bha hadiah tu hehehehe

    ReplyDelete
  11. ahh xde2...org dah bg kan..rezeki namanya..lalallala

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall