Top 5 MahaRaja LawaK MinGGu Ke 4

Yup aku baru abis nonton maharaja lawak minggu ke 4.... Tak study aku dibuatnya huhuhu.. Ok kali nie aku senaraikan lagi top 5 pilihan aku untuk minggu nie...

Top 5 Minggu ke 4 Maharaja Lawak :


1.st : Jozan dan Nabil





Kali nie aku tak dapat nak no 1 kan antara nabil dan jozan.. Diorang punya performance kali nie memang termantap and terbaik. Dua-dua membawa kelainan dalam persembahan. Aku suka idea nabil yang mmg best gilerrr.. Sgt bernas siap AC pun duk join sekali hehehehe... Bila patah balik belakang tu aku memang xleh blah dgn lawak nabil.. walaupun aku tak suka dia sgt huhuhuh.... tapi idea bernas bro...

Jozan woow... menarik oo kali nie.. guna lighting yek dlm persembahan. Tak sangka plak yek.. pandai korang. Lawak pasal curi tabung surau pun memang menjadi.. Tapi aku pelik tol dgn anti2 nie ada jew modal diorg nak pangkah jozan balik coz diorg kononnya menggunakan lawak agama???? Motip pikiran tahap longkang???? sensitip sgt???? tu ler jgn jadi katak bawah tempurung. Itu mmg fenomena kat Malaysia.. jgn nak duk sentap2. Tengok ler isi yang diorg try bawakkan... Klu nak jatuhkan undian jozan de jew modal korang yek..

2nd :Jambu
 


aku mmg gelak besar dgn persembahan jambu.. tapi aku rasa lawak biasa bro... aku gelak sbb yus jadi perempuan... standard ler klu laki jadi pompuan mesti kelakor tgk reaksi diorgkan.. Tapi benda tu biasa.. Xde idea yang baru aku rasa.. usaha lagi jambu.. gabungan yang baik... Makin lama makin menarik diorg nie.. Tak sangka plak yus kelako gak walaupun dia tenggelam lama.... terbaik bro.. sila cari idea yang baru yek


3rd :Sepah


Macam biasa persembahan sepah memang tak mengecewakan... Ada jew dialog diorang yang memang kelako... Shuib aku mmg suka tol dgn muka toya ko tu hehehehe... Korang bertiga memang gabungan terbaik. Tapi aku rasa korang kena de satu perubahan yang baru utk naikkan lagi lawak korang... Minggu depan cari idea yang baru okey....


4rd :Amir
 


Ewah..... motip amir masuk top 5 list aku???? huhuhuhu... kali nie amir punya persembahan terbaik dari minggu2 sebelumnya.. Macam mamat khalid cakap amir naik mendadak dalam persembahan. Aku rase amir nie tak mudah putus asa.. Walaupun orang kaw2 kutuk cuba downkan amir tapi dia tak pernah putus asa and berserah.. Klu aku memang dah down dgn situasi camtu.. Good job amir....


Ok tu senarai aku lerr... Mungkin de yang tak puas hati. Tapi aku peduli apa dah aku punya pilihan huhuhuh... nie nak tunjuk markah keseluruhan untuk minggu ke 4 daripada sms dan juri..

1. Jozan 61%
2. Nabil 58%
3. Sepah 54%
4. Jambu 53%
5. Balas 45%
6. Amir 42%
7. Man 31%
8. Jihan 29%
9. Alex 28% (Alex Terkeluar)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak