HaPPy BestDay Loli....

Nasib pas study tadi aku buka FB jap... mana tau de komen yang aku xsempat baca... tetiba nampak Nas Alya wish birthday kat Loli... huhuhuhu.. Baru aku perasan bha... Loli memang dah remain awal harijadi dia nie.. So aku memang de niat nak buat entry khas sempena hari lahir Loli.. Maklum ler sebelum nie gigih dia buat utk aku.. hehehehe


To My Friends Pinklolipop aka Loli, Lopi or Nur Loliyana Happy Birthday To U... Semoga panjang umur and murah rejeki hendaknya.. Semoga kehidupan diberkati oleh Allah SWT


  








Comments

  1. hyun...
    terima kasih :)
    terharu sangat2 ^^

    ReplyDelete
  2. hehehehe......... sesama....
    selamat panjang umur okeyyy

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak