TahNiaH SaHaBatKu

Muahahaha gigih berposting aku kali nie... Maklum, ler nak nak qadho taim tak sempat tu.. huhuhu... Kat sini aku nak ucapkan tahniah kan seorang sahabat aku yang telah pun melangsungkan tali pertunangan dengan orang pilihan hatinya pada hari Ahad lepas...

Siapa orangnya aku xleh ler bagi tau bagi menghormati keputusan beliau yg tak mau nak heboh2 kan pasal majlis nie.. Low profile gitew minah ini. ( Tekan butang like....).. Nak posting ucap tahniah kat FB pun rasa tak sampai hati takut member marah plak... hehehehe..Sori bha aku tak dapat datang.. Terliur jew dengar cerita orang lain yang makan-makan kat umah ko tu sedap.... Roti jala tuuu my poberet hehehehehe..

Apa-apa pun aku doakan agar pertunangan ini akan bertukar ke tali perkahwinan dengan segeranya... Go go jangan toleh kebelakang lagi n teruskan perjalanan anda itu. Don't belok-belok... InsyaAllah majlis kawin ko kompom aku datang..

p/s: masih tunggu picture majlis tunang dia dari kengkawan lain yang pi. Dengar citer cantik beliau ketika tu...Ada gak kes melompat sebelum majlis berlangsung kata member hahahahaha.....


Comments

  1. hehe..sapa tu?awek lama ke?wakakak

    ReplyDelete
  2. ceehhhhhhhhhhhhhhh........... kekekeke

    ReplyDelete
  3. maceh yer rul n kawan2..terharu ku bha..huhu doakan kebahagian kami berkekalan..amin~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

TravelLog KeKoreaKeKita 2.0 2015 (Day 5) Jeju Island : Hiking Hallasan