Oh BloG Ku LaMa Tak GePDate...

Wah gilerrr.... tak pernah dalam sejarah pemblogkan aku nie hampir dua minggu aku tak ngepdate.. Motip dalam bln April nie aku baru posting satu cerita jew??? Cehhhhhh.... Terasa kosong plak aku tgk bln April nie.. Kena gigih lagi nie huhuhu.. Qadho mana yang tak sempat dulu huhuhuhu..

Cam biasa mesti ler aku akan mengutarakan alasan-alasan kepada peminat peminat blog aku (ada ke??? kekekeke) sebab apa aku lama tak posting ceita baru huhuhuh... Maklum ler bertalu2 orang call aku tanya asal aku lama tak update... Yang aku xleh blah bila ada yang tanya sbb aku kecewa ke dengan seseorang sampai tak hapdate blog????? Tak de kait mengait langsung... Sepanjang 2 minggu nie aku sangat ler ke bizziannya sampai lewat tidoq..
Bagi aku kebizzian aku nie tahap dewa nie aku sendiri yang cari penyakit rasanya.. Al maklum ler sekarang nie tengah hujung2 sem pelajaran aku so mesti ler banyak gilerr assignment and ujian yang nak kena wat.. Standard ler klu belajar nie jadi cam nie.. 3 minggu berturut2 sabtu ahad ada ujian yg nak aku hadap.. Dengan banyak aku tak taunya aku pakai bedal jew jawab ujian baru2 nie.. Lagi2 ler bila dapat Lec yang straight giler jaga ujian.. Langsung xleh menoyol.. Kalau dapat menoyol pun soalan susah bangat siiiihhh..... So impaknya huhuhu... ujian kali nie aku bulleh kategorikan hancooor huhuhu...

Second cam biasa keja kat opis... itu memang aku tak dapat nak elak ler. Dah nak dapat rejeki yang halalkan so kena gigih bekerja... Tapi yang tak tahan tak kancup-kancup masuknya surat aku nak kena wat hantar permohonan peruntukan.. Siap kena buat BQ lagi.. Adeh benda alah tu aku bukan tau sangat. Aku bkn QS.. Banyak keja pending aku tak dapat settelkan.. Dah ler aku AJK web Bahagian aku.. Ada yang nak kena update pun aku xsempat nak huhuuhu... Pertandingan web tu tengah berjalan pulak.. Kalau kalah kali nie sebab aku mamposs.. Dah ler Bahagian aku masuk balik bertanding selepas 3 tahun tak masuk. Yela dulu jadi Johan ( sensitip bila sebut johan nie kekekekeke) pertandingan web kena kuarantin 3 tahun. So kali nie Pengarah aku kalau dapat nak kekalkan ler kemenangan dulu bila masuk balik huhuhu.. Aku tgk cam susah sebab Top 5 pun mantap2 jew.. Lagi-lagi ler CKJG member aku punya tempat. Ini belum masuk lagi kursus yang aku terpaksa pergi huhuhuhu.

Tapi ini ler alasan yang menjadi punca utama sebab apa aku tak sempat hupdate blog.. 2 minggu yang mengkucar kacirkan hidup aku... Dangau... dangau... dangauuu............ Kan posting sebelum nie aku ada ceritakan pasal dangau kan??? Aku join gak sbb aku sayang Board Borak aku kat Cari Forum... Kena buat macam-macam dengan dangau.. Tapi aku memang sangat komited dengan dangau kali ini... Tidoo pun termimpi2 pasal dangau.. Kalau online pun aku gigih siapkan dangau aku nie... Macam-macam idea keluar utk mendangau... Sampai tido 2 3 pagi ler nak siapkan benda alah nie.. Kalau ler aku serajin ini utk study fuuuhhh alangkah bahagianya hidup... Ini tak kalau study malas huhuhu... 

So semalam ler tarikh akhir mendangau 11hb April 2011 pukul 11.59mlm.. TQ kat momod sebab kasi anjak tarikh pertandingan 3 hari lagi.. Klu ikutkan Jumaat tu dah tamat hari mendangau.. So semalam lepas jew siap 100% walaupun aku rase perlu lagi touch up 2 mana patut aku terus tidoooo... Malas aku nak pikir apa2 lagi.. Lama aku tak tido dengan aman damai.. Tak kisah pasal dangau dah.. Kalah menang tu malas aku nak pikirkan huhuhu.. Tahun depan kalau ada mendangau lagi tak tentu aku masuk.. Pressure gileeer rasanya.. Kena ada geng yang sekepala and sama-sama kasi komitment.. Baru ler jalan lancar... 

Apa-apa pun thanks kat geng2 mendangau aku yang sama-sama menjayakan Dangau Haryan.. Terutamanya Setud.. gigih ko call aku bha jauh dari Sarawak. Sungguh comel suara mu sesuai ngan muka hehehehe.. Tak lupa juga ngan ijam dan bangcak.. Pada sesapa yang  nak tengok hasil usaha aku mendangau klik ler link tu.. huhuuhu.. Mesti korg rasa kerja sia-sia jew kan, tapi aku ngan geng2 yang join contest dangau nie puas... huhuhuhuh

(Klik Pada Banner Untuk Ke Dangau Haryan)

 Aku memang tak suka potret Family Haryan nie.. Buat dalam tekanan.. Nak buat lain tak sempat dah.. Aku biarkan jew ler


p/s: Nanti aku akan buat page khas utk Dangau Haryan kat blog aku nie.. Mesti ler wat kenangan pas mengigih berusaha


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????