Edisi Jiwang Tak Hinggat

Ok hari nie entri khas untuk edisi jiwang tak hinggat huhuhuhu... Motip???? huhuhuh sesaja jew.. aku pun sejak dua menjak nie asyik teringat kat X aku... Bulleh????? hahahahaha.......  Memang tak leh blah...

So utk edisi jiwang tak hinggat nie aku nak tepek ler 2 buah lagu jiwang xleh blah yang memang aku duk layan sekarang... Saja edisi jiwang taim exam nak dekat huhuhuh



Kisah Hati – Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya 



ST12 Saat Terakhir Lyrics

tak pernah terpikir olehku
tak sedikit pun ku menyangka
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
begitu sulit ku menyangkal
begitu sakit ku rasakan
kau akan pergi tinggalkan ku sendiri

* di bawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
karna ku sangat cinta

** ini lah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan selamat jalan kasih

satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

di nantiku

repeat **

satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

satu jam saja ku telah bisa
sayangi kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu


p/s : tq kat cik unge elur yg bg lagu ST 12 and kekupu lagu alyah tu....



Comments

  1. muahahaha ...........
    enjoy ur jiwanginggg .... ekekeke

    ReplyDelete
  2. rilek k..bunga bukan sekuntum..Tuhan saja bg kita jumpa yg slh sblm kita jumpa yg btl2 baik.... lps ni lyn lagu ST12-Jgn pernah berubah pulak..:P

    ReplyDelete
  3. que: enjoy2 sambil fefeeling hahahaha

    kekup: cam tu yek hmmmm...........

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ye..mcm tu ler..ada hikmah sblk apa yg jd..insyaAllah ko jmpe right person nnti..smile..:)

    hehehe..:P

    ReplyDelete
  6. sadis ku mndgr luahan hati abg dud.udah ku bilangin yg lm usah ingat abg dud..

    ReplyDelete
  7. betul tu..yg lama jgn dikenang... udah tiada jodoh...:)

    ReplyDelete
  8. cinta umpama kentut... ditahan sakit perut tapi dilepas semua ribut hikhik

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

TravelLog KeKoreaKeKita 2.0 2015 (Day 5) Jeju Island : Hiking Hallasan