JumPa MemBer Ang2....

Rini InsyaAllah kalau tak ada aral melintang pukang wat pertama kalinya aku akan jumpa member forum aku secara beramai-ramai. Yang penah aku jumpa pun sorang jew dak ijam kat majlis perkahwinan member aku iaitu sepupu dak ijam kat beranag.. De ler sembang sesikit dengan beliau

Sebenarnya aku segan gak nak jumpa diorang maklum ler nie utk perjumpaan Dangau Famili Semarak Nur Kasih jew tu yg segan sikit tetiba geng Dangau Haryan de sekali.. huhuhuu... De sebabkan kami nie memang rapat kat rumah Ang2 aku join gak ler InsyaAllah.... Janjinya lunch kat KL Sentral... camner ler perjumpaan nanti.. Harap diorang tak terkejut dengan rupa dan perangai aku yg sebenar huuhuhu

Yang ada nanti InsyaAllah.. Kak ayu, Kupu2Siang, Miss Gegirl and Dekesugi...Apa-apa aku hupdate kat blog nnt...




p/s: de standbay camera nak rakam kenangan.. Tapi tak reti guna lagi huhuhuhuhu

Comments

  1. kenape kat gambar tu takde name aku.. sentap ni.. sile buat 1 khas untuk aku sorang.. kalau tak aku merajok~~

    ReplyDelete
  2. motip aku xde dalam banner itu????

    nanges okeh!

    ReplyDelete
  3. heheheh..jumpe gak hyun akhirnya..hahaha

    ReplyDelete
  4. reena: Jumpa xsengaja.........

    gegirl: ini lama punnya bha... jgn marahh.. nnt aku tepek gambar kita reramai tu hehehehe

    loli: itu lama punya gak bha hehehehe

    kekup: ko teruja kan?? maklum lerr sbb nak mintak aku belanja sup meletop

    ReplyDelete
  5. ofkos teruja..x sbr nak dating mkn sup meletup..wakakakkaka..*muntah

    ReplyDelete
  6. hahahhaha..... Insyaallah de ler rejeki ko bha huuuhu

    ReplyDelete
  7. downloooddiiiinnngggggggg............... 0.00000000000000000000000000000000000000000001%

    ReplyDelete
  8. motipppppppppp???????senin mlm jom sbb Q pon ada..

    ReplyDelete
  9. senin malam?
    motip malam...aku xde transport.
    nanges.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????