Gathering Ang2 Borak................

Semalam tercipta ler sejarah penemuan geng2.. ang2 borak d Cari... huhuhuh... Sejarah utk aku ler sebab tak pernah jumpa diorang semua. Yang lain-lain kebanyakkannya pernah jumpa sesama sendiri. Tempat pertemuan yang aku tau KL Sentral. Di mana tempatnya memang aku tak tau pulak... Mulanya aku segan nak pi sebab semua yang datang group Dangau Semarak Nur Kasih. Last minit Kupu2Siang ajak aku join. Then pagi tu kak ayu WhatsApp (Msg) dengan aku suh join sekali... Al maklum ler dalam cite dangau akhirnya aku jadi menantu diorang so aku join gak ler kekekekeekek.

Ok aku gerak dari opis dalam pukul 12.45 tengahari. Tak payah awal2 sangat coz aku naik moto jew sana. Tak jauh pun tapi tempat parking moto aku xtau kat mana di KL Sentral tu.. Selepas melilau mencari parking moto sana aku gigih ler masuk ke dalam... Hmmmm memang dup dap dup dap nak jumpa diorang nie hehehehe..

Aku rase aku cam datang awal aku duk melilau pi tandas and kedai-kedai lain. Tetiba kak ayu WhatsApp aku kata cam selisih dengan aku tadi. Cehhh.... mana aku tak kenal kak ayu. Tak pernah walau sekeping gambar pun kak ayu tak  tunjuk kat FB hehehehe.. Memang muka Lisa jew yang aku bayangkan hehehehe. So dengan penuh keyakinan buat pertama kali aku call kak ayu dengan suara kontrol machonya hahaha... Rupanya diorang jumpa kat Secret Recipe..

Sampai jew Kak Ayu, Dekesugi, Miss Gegirl and suami (Hantu2006 klu tak salah) dah ada... Huhuhu.. Gugup ler gak aku... Malu2 kucing semua taim tu. Wat pertama kalinya aku melihat wajah Kak Ayu.. Memang ayu wajah mu huhuuhu... Kupu2 jew yg tak sampai lagi.. Masing2 order ler mana patut coz dah kebulur semuanya hehehehe... Sembang pun sikit2 jew banyak yang diam pada mulanya.. Sampai jew si Kupu2 abis kecoh.. Ler... memang kuat bercakap si Kupu2 nie. Ada jew modal dia sembangkan.. So makin rancak ler perbualan kami nie... Sesi suai kenai ler terjadi ahaks..

Kak Ayu bagi aku memang seperti yang digambarkan karektornya dalam forum cari.. Ciri2  kekakakan jelas terpancar hehehe... Relax jew aku nampak. Deke ya ampun pendiamnya... Segan aku nak cakap mula2.. Sebab kami nie sambung belajar kat U yang sama aku selit ler modal tu utk sembang. Yang aku pelik tak pernah aku nampak si Deke nie kat sana. Walaupun selang satu tingkat and kantin yang sama. Deke pernah nampak aku sekali jew itu pun mamat nie tak tegur.. Miss Gegirl..... ciri2 isteri yang bagus tu... Layan suami terchentanya makan hehehe... peramah gak minah nie... Kupu2siang cehhh memang sebijik cam porem rupanya perangai minah nie.. Pandai bersembang ada jew modal dia nak bercakap.. Suka kena2 orang lain hehehe........

So bagi aku walaupun pertemuaan tu tak sampai sejam tapi aku rase best sangat jumpa sama korang bha.. hehehe walaupun kita makan-makan jew.. Aku rase bertambah best lagi bila deke yang belanja.. Kalau aku tau macam-macam aku mintak tadi hahahaha... Apa-apa pun kalau ada rejeki kita jumpa lagi yek.. Bkn jauh mana pun kita nie. Kalau wat rancangan jumpa semua kita ajak setud join sekali hehehehe....


Meh sini aku tepekkan gambar sekeping. Itu jew pun yang ada.. mintak pelayan sana yang tangkap huhuhuhu
harap mendapat keredooan semua yang aku tepek gambar nie kat blog huhuhuhu


Comments

  1. terharu ko tak lupakan aku... ahahahahah

    ReplyDelete
  2. hahahaha............ mama aku mesti ler aku ingat kekekeke

    ReplyDelete
  3. hehehehe..aku sama cam dlm porum??:)ofkos la kan..ko xde la malu sgt kan..:)

    ReplyDelete
  4. malu lerrrr.... aku tertunduk membisu seribu bahasa

    ReplyDelete
  5. motip membisu 1000 bahasa???deke lg membisu..hahaha

    ReplyDelete
  6. Untungglaaa muke suci jer aku nengokk pestaimm jumper.chaitttt.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????