DaPaT BeRiTa GumBira KeNa PLaK BenCaNa

Salam

Malas malas malas nak update blog huuhuhu... Bkn kata sibuk pun skrg nie coz skrg cuti semester sebelum sambung short sem. Sibuk kerja opis jew. Tapi sindrom kemalasan menyerang mmg aku tak terupdate blog aku nie huhuhuhuh. Walaupun banyak benda aku nak cite.. Bila taip tajuk jew terus aku malas nak sambung huhuhuhu......

Ok minggu lepas hari Khamis aku dapat email dari EO.. Mmg satu berita yang sangat mengumbirakan bagi aku huhuhuh.... Setelah berpenat lelah and tekanan kerja yg tak leh blah kat opis aku nie akhirnya dapat ler meng'up'kan balik semangat kerja aku dengan berita baik nie huhuhuh.. Pe2 pun Alhamdulillah huhuhu.. Nak cite lanjut tak payah ler huhuhuhu. Yang dah tau tu diam2 saja uhuk2..

Tapi yang tak bestnya plak petang tu pas aku balik kerja bulleh plak aku tergolek jatuh moto huhuhuhu... Sakit siooootttt. Yang tak tahan jatuh buntut dulu bha... Taim jatuh tu mmg aku baring jew  atas jalan sebab tak leh nak bangun. Nak pitam pun ada gak. Bukan apa jalan licin bha. Tak pasan ada plak bonggol kat situ, tu yg aku nak selow kan moto aku.. Pap pap gedebuk gedebik macam nangka busuk daaaa jatuhnya. Dek sebabkan rakyat Malaysia nie antara yang tersenarai 9 termesra di dunia mmg ada yang bantu aku taim tu... KLu diorang tak papah bangun aku mmg duk terbaring jew ler aku kat jalan tu... Dekat 15 min gak ler aku try mengfokuskan diri aku semula ke alam realiti.. Nak pitam pun ada gak huhuhu.. Tapi aku gagah gak tunggang moto aku yang cedera tu balik gak ke umah. Atas moto taim tu tuhan jew tahu sakitnya belakang aku.

Memang aku tak pi klinik pun pas accident tu.. Tak ada yang luka2  coz aku pakai baju hujan masa tu. Nak tidur malam tu mmg susah ler aku kena mengiring baru leh lelap.. Nak gerak lelebih mmg tak dapat. Soknya aku ambik EL jew. Mula nak diam jew pasal aku jatuh moto nie. Tapi de member opis aku post dalam FB cakap aku jatuh moto huhuhu.. Wah gigih plak bos aku tu bagi tau staff lain. Biasa dia tak peduli sangat huhuuh.. Then ada ler yang dah tau and bertanya khabar hahaha.. Apa2 pun Tq yang bertanya yek...

Dek sbb ramai yang bising coz aku xpi klinik lagi. semalam aku gigih ler pi Klinik Tangling. (Bos aku pun gigih suh pg bha... cam tak caya jew huhuhuh) Yela diorang kata bahaya klu jatuh terduduk takut apa2 hal. Mmg kat sana aku kena Xray ler... Pembantu Perubatan tu kata nampak cam ok tapi Xray tu kena rujuk gak kat Dr HKL untuk pengesahan. 26hb nanti baru datang balik untuk tahu result.

Harap tak pe2 ler bha huhuhuhuh... Sakit2 belakang aku pun dah Ok sikit.. Tapi kena makan ubat tahan sakit gak. Harap majlis untuk hari Khamis nie aku dapat jalani dengan jayanya huhuhuuh...... Apa2 pun pesanan aku.. Hati-hati di jalan raya huhuuhuh

Comments

  1. harap2 xde apa2 yg patah,...huhuhuhuuh (tredmark hyun)

    ReplyDelete
  2. ceh......... retak pun tak nak bha huhuuhuh

    ReplyDelete
  3. harap2 xde yg retak jgk...huhuhuuhuhuh

    ReplyDelete
  4. batu belah batu bertangkup...huhuhuh

    ReplyDelete
  5. harap2 semua ok ye en hyun....n jgn lupa jalan bergaya ye nanti n cover skit ape yg patut... hehehe...

    ReplyDelete
  6. sy rase jln bongkok nnt kak huhuhuh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak