Aku, Exam, Kerja dan Blog...........


Yeeeeehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...............
Giler cam bunyi happy sgt jew yek hak3.... Mana tak perang aku dengan exam last semester selama hampir 3 minggu nie dah abis semalam.... muhahahaha... Sampai nak berposting kat sini pun aku tak sempat... Library PSZ UTM KL tu dah cam jadi rumah kedua aku kat sana dalam masa 2 minggu nie... Duk berkampung jew kat sana... Klu study sgt tak pe lagi hehehehehe.

Klu ikutkan banyak yang aku nak ceritakan... tapi aku tak tau dari mana aku nak mulakan.. Selama aku exam nie aku apply cuti 2 minggu ooo huhuhu... Best giler rasenya bebas daripada tekanan kerja. Duk hadap tekanan pekse jew huhuuh... Klu dua2 aku hadap mau eong aku dibuatnya. Bagi aku exam kali nie aku hadap jew dengan suam2 tenang. Banyak yang aku tak tercover tu yg try pulun habis sebelum nak exam nie.. tapi banyak sgt halnya aku nie... Siap kak aku bertunang plak 1 Mei lepas. Klu ikutkkan kak aku pilih tarikh tu sebab nak pastikan aku ada sekali taim dia bertunang. Aku pun suggestkan gak tarikh tu... Hari isnin pun cuti leh aku lama sikiit kat kampung. Tapi bila kuar jadual pekse alamak terkena plak dekat2 aku nak exam. Siap paper 3 mata kredit berturut2 hari selasa rabu pas kak aku tunang. Bertabah jew ler.....

Hari sabtu tengah hari 30hb April tu aku pecut ler naik moto jew balik kampung dari library.. Nasib cuaca ok sampai kampung pun banyak gak kerja yg nak kena wat... Lawa umah aku kak aku kerjakan.. Bilik tunang pun lagi cantik daripada bilik kawin abg aku dulu huhuhu... Aku balik nie kena jadi jurufoto tak bertauliah utk tunang kak aku.. Maklum ler ada camera DLSR... Tapi sepatah haram pun tak tau nak guna huhuhu.. Setakat mode auto jew yang aku tau.... Apa2 pun majlis berjalan dengan lancar... Klu aku gigih aku wat entry khas utk kak aku tunang nnt... Petang pas abis tunang jew Ahad tu dalam kul 3.45ptg pecut ler aku balik KL. Cuaca mmg hujan ler sepanjang jalan mmg tawakal jew ler redah gak pakai baju hujan. Klu aku tak balik rini mmg tak terjawab ler soklan exam Neumerical Method ari Selasa tu nnt....


Serius... tekanan sungguh hari sebelum exam utk subjek neumerical method ngan teori struktur... Kau2 gak ler study nya utk cover mana patut. Subjek neumerical method tu klu ikutkkan markah PB aku dah lulus tapi klu dapat nak elok ler sikit resultnya.... Utk nak dapat 4.00 tu mmg TAAAk ler huhuhu. Teori Struktur lagi dasyat.... Kali nie aku xleh bawak plak subjek utk kira2 beban2 nie. Sedangkan aku mmg cukup berkenan klu subjek cam nie. Tak tau ler sbb apa. Tapi mujur ler kul 12am sebelum subjek tu de member dapat tips sikit pasal soklan yang bakal kuar..... Nasib ler dapat klu tak mmg tak terjawab aku soklan teori hari tu huhuhuh... Terima Kasih Khas wat Vina. huhuhuuhu...... Tapi aku mmg xleh blah sungguh dengan pekse Kontrak dan Tafsiran semalam... gilerrr susah soklannya yang dikasi. Dah ler banyk kesilapan dalam soklan  Masa jawab 2 jam jew.. Aku ambik masa utk settlekan bahagian pengiraan pun 1 jam 30 min.. Itu pun tak tentu betul aku jawanp... Teori aku jawab dalam 30 min jew... aku mencarut jew jawab soklan teori tu... Mgg tak sempat langsung nak tgk toyol yg aku bawak huhuhuh. Cam rasa kena pedajal plak bila kuar soklan yang susah camtu.. Tapi sbb aku malas nak pikir aku booo layan jew ler... Tunggu jew result tuk subjek tu....

Apa2 pun aku dah bebas seketika dgn exam2 paper nie hehehehe......... De gap hampir 3 minggu sebelum short sem bersambung... So kira 3 kali sabtu ahad aku tak de kelas. Tak tau apa XTVT lagi aku nak wat minggu tu.... Isnin nie aku masuk kerja balik... ahhh mmg tak suka betul rasenya.. Tah pe ler kerja yg bos aku nak kasi nie huhuhuuh...................

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall