Study For Exam - Paper Construction Technology

Esok aku exam paper Teknologi Pembinaan. Secara jujurnya aku memang kurang sikit bila paper membaca  dan mengingat. Maklumlah dah tua otak berkarat sikit huhuhuhuh. Apa-apa pun I'm try my best to make sure dapat jawab dengan sepenuh usaha. 


Thanks kepada rakan-rakan UTM coz gigih memberi beberapa tips soalan yang akan keluar exam nanti. Sangat membantu aku yang dalam kritikal nie. Aku setakat hari ini baca dan faham tips yang diberikan sahaja. Kalau lah esok tak keluar memang garu kepala dan carutkan apa yang patut atas paper nanti. Apa-apa pun aku tetap bertawakal.

Today aku study dekat Library UTM sama dengan kawan-kawan aku yang lain, Kena jumpa juga sebab ada beberapa note yang aku tak ada. Sambil tu boleh lah bincang apa yang patut mana-mana bahagian yang kurang paham. Mood study pun kurang sikit hari ini. 

Korang doakan aku dapat jawab paper ini esok..... Adios amigos...


p/s: Esok ada pulak perhimpunan bebaskan anwar berahim... Memang tak habis2 menyusahkan orang. Klu sebab perhimpunan ini aku tak dapat ambik exam sbb jalan tutup sana sini mmg sial ler org wat perhimpunan nie. Doa org teraniaya mmg termakbul.... Al-Jub tooool


Yam janji pukul 8 pagi pukul 3 petang baru sampai
Mat dan Din gigih study
Shahrul macam biasa tetap gigih study
Wawa pura-pura tekun sedangkan sampai lambat juga
Jaja???????????????
   
Aku serabai.... dengan tak minyak rambutnya huhuhuhu...




Comments

  1. sila sapu cat untuk mengurangkan pengaratan huahuahua
    nway, selamat exam bok. ala, tyme diploma dulu hustler takkan masok degree dah sempot. apa yang penting.... kerjaaaaasama eh salah... usaha...
    huhuhuhu
    ALL THE BEST!!!!!!! Hidop orang tuaaa!!!!!
    ^^V

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak