Paper Last Hidrology


Rabu nanti baru aku habis periksa, last paper Hidrology... Fuhhh nasib lama lagi. Macam biasa sebab lama lagi aku study pun ala kadar saja. Hmmmm apa nak jadi laa. Kalau diikutkan untuk Sem ini, bagi aku subjek ini yang paling aku ringankan. Assignment lambat hantar (tadi baru pos), dalam kelas main-main, kuiz buat sambil lewa. Sudahlah untuk subjek ini 3 mata kredit... tinggi tu.. Mungkin sebab lecturernya yang sempoi aku buat dek saja pula.


Tapi apa pun aku kena study betul-betul juga. Nasib bila tengok jadual periksa subjek ini last buat aku lega. Aku harap gap dalam 5 hari dapat aku faham betul-betul subjek Hidrology ini. Tapi nampaknya 2 hari pertama tak banyak sangat aku study. Tak apa malam ini akan aku teruskan kegigihan meng'study' apa yang patut. Bukan senang nak dapat segulung ijazah ini. Lagi lah bila sambung belajar masa otak dah agak berkarat. Berusia lah katakan. Apa-apa pun hasrat untuk menjadi seorang Engineer, Insyaallah... perlu digapai....

Go Go chayoooookkkk. Doakan aku yek hehehehehe...




Comments

  1. enggineer tu ape? adik badik ngan engry bird ke?


    *larikkkkkkkk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

TravelLog KeKoreaKeKita 2.0 2015 (Day 5) Jeju Island : Hiking Hallasan