TravelLog KeKoreaKeKita 2.0 2015 (Day 3) Part 3 - Yeouido Park & Han River



Kembali ke Anguk Station dan menuju ke Yeouido Station line 9. Sampai jew exit pintu 3 terus ler berjalan sampai jumpa jalan besar. Dari kejauhan korang akan perasan tulisan Hangul Yeouido Park seberang jalan sana.



Kalau jumpa ikan besar nie korang memang berada di jalan yang benar

Nampak seberang jalan tu ada tulisan hangul Yeouido Park





 Ini kat kawasan padang reakreasi diorang. Luas sangat, ada orang main basikal, kasut roda, bola keranjang. Gambar aku tak banyak ambil kat sini sebab lebih kepada ambil video. Kawan aku nie gigih sikit





*Kredit Kat Lan


Nampak luas tak kawasan dia. So kredit kat gambar kawan aku la huhuu.. Orait pastu barulah masuk ke kawasan Park. Aku ambil ke arah kanan untuk terus ke Han River.













Sampai hujung taman tu kita akan jumpa lagi sign Yeouido Park. Seberang jalan besar terbentang luas Han River









Sejuk bak hang... Tuhan  jew yang tahu. Dah ler baju tebal baru aku tu kawan aku pakai hari ini. Stress... Sebenarnya banyak bebudak buat aktiviti di sini tapi aku tak capture pula gambarnya huhuhu. Asyik gambar muka sendiri jew yang banyak huhuhuh. Oh yea aku pergi Han River nie boleh dilihat dari banyak lokasi. Aku pilih paling dekat ler kan Yeouido Hangang Park. Best ooo sini. Tenang bangat.. Bila dah tak tahan sejuk tu gerak ler kami dari sana. Lagi pun hari dah nak maghrib. Next destination Syorga Dunia Wanita Myeongdong.













Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????