Welcome To My New Blog

Assalamulaikum

Dah terbina pun blog yang mmg lama aku nak buat.. cuma sejak dua menjak nie aku kebizian yang teramat sangat sampai aku lupakan dulu hasrat aku nie.

Tujuan utama aku nak wat blog nie nak kongsi pada sesiapa, apa yang aku tengah pikir kat otak kepala aku nie.. Erti kata lain nak berkongsi mana yang patut. Kalau diikutkan aku dah wat satu blog nie tapi tetiba leh lupa password huhuhu... Tapi sbb baru de satu posting jew tu yang aku buat yang baru.. ahask.. tak gigih plak nak mencari password tu...

Apa yang pasti kat blog nie nnt macam2 ler aku nak citekan... baik dari segi pelajaran, filem, drama, menu makanan, luahan perasaan segala benda ler yang aku rase aku nak ceritakan. Wat masa nie aku nak setting dulu mana patut dulu blog nie sebelum aku masukkan posting2 yang seterusnya..

Ok aku cau dulu yek.... nanti kita XOXO lagi... huhuhuu

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak