Selamat Pengantin Baru Abanggg...

Fuhhh hari nie mmg hari yg meletihkan bagi aku. Mana tak rini abg aku nikah dengan jayanya hari nie. Alhamdulillah dengan sekali lafaz jew. Semua berjalan gan lancar... Klu ikutkan aku mmg banyak yg nak diceritakan kisah yg berlaku hari nie.... Tapi aku posting pun guna hp aku jew. Tak syok nk cerita lelebih.. Tak feeling.. Badan pun letih.. Cuma aku tepek beberapa keping gambar yg aku de utk dikongsi disini... nnt aku corat coretkan mana yg patut... Abg aku dah kawin... Aku bila lagi??? Hak2....


..............
..........
.......
.....
...
..
.
.

Alamak.... Tak leh plak nk upload gambar huhuhu... Sengal hp nie... Nnt next posting yek huhuhu....

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall