Nadi Terhenti

Lama tak update blog. Kalau ikutkan banyak yang nak diceritakan. Tapi buat sementara nie aku sajikan dulu lagu Nadi Terhenti from Anuar Zain untuk korang semua. Kalau diikutkan aku suka lagu ini selepas lagu Ku Berjanji Kerna Cinta dalam Album baru Anuar Zain nie. Tapi radio sekarang tengah rancak putarkan lagu Cinta Harus Memiliki. Layankan saja lagu nie.

 

Nadi Terhenti

Jauh sekali ku bermenung di sini
Cuba mengerti cerita kita ini
Pernahku rasa kau dicipta untukku
Entah mengapa kau terlewat tiba meluahkan cinta

Sukarnya memendam rasa
Sukar menimbus rindu
Terpaksa ku lawan gelora

Walau kini hasrat yang kau bawa
Terhempas dari jiwa
Walau kini sesaat terasa
Bagaikan nadimu terhenti
Aku harus pergi membawa diri

Bukan mahuku menghampakan hatimu
Entah mengapa kau terlewat tiba
Meluahkan cinta

Biar pedih realiti ini
Kau perlu memahami
Dia yang terdahulu ke mari
Mengetuk di pintu kalbuku
Menghuni di sisi selama ini

Usah kau menanti
Mengharapkan kasih
Biarlah cerita di antara kita
Tamat akhirnya

Walau kini hasrat yang kau bawa
Terhempas dari jiwa
Walau kini sesaat terasa
Bagaikan nadimu terhenti
Aku harus pergi membawa diri
Aku harus pergi membawa diri



Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

Camping Sg. Pisang, Gombak