Malaysia vs Jepun

Hehhehe semalam planning yang tak dijangka. Aku tak ada niat langsung nak tengok Malaysia vs Jepun selepas Malaysia memang kompom terlepas peluang beraksi di Olimpik London 2012. Tapi dek sisebabkan desakan hebat kawan aku yang meminta untuk meneman beliau semalam aku pasrah. Lagi-lagi ler bila dia nak belanja huhuhuhuuh. Opcoz aku nak duduk kat Grand Stand lg.

FYI this is my 1st taim tengok bola kat Stadium Bukit Jalil agak teruja gak huuhuu.. Malam tu boleh tahan gak penonton yang hadir untuk menyokong pasukan harimau muda. Dalam paper kata hampir 15,000 penonton memberi sokongan. Penyokong Ultra Malaya memang gempak.. aku dari jauh nampak kegigihan diorang menaikkan semangat pasukan Malaysia walaupun dah tau kekalahan yang akan diterima huhuhu. Kesimpulannya hari tu penyokong Malaysia semalam memang best...

Keputusan Penuh

Malaysia 0 - Jepun 4

Suasana Diluar Stadium
Keadaan Dalam Stadium. Yang hujung sanun Utra Malaya
Aku yang gigih terbeli baju Malaysia huhuhu

Comments

  1. perghh baju superman laa.. peewittt.. mcm pejal tahir laa..wow..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????