iPad 3 Official Release Date

Yahoooooo........ tak tau sebab apa aku teruja gilerrr bila tau official date bila ipad3 (maybe) nak keluar. Apple dah kuarkan invitation secara official....


Nampak tak tarikh 7hb (Wednesday) yang ditunjuk... So kompom ler andaian orang ramai yang jangka akan keluar 7hb.
  
Aku sejak tetiba rasa nak beli ipad duk sabar jew menanti keluar yang baru. Bukan tak nak beli ipad2 tapi taim tetiba sampai seru nak beli ipad waktu ipad2 dah usia 8 9 bulan. Dah jadi kebiasaan Apple akan kuarkan the next generation  after 1 years. So aku kena bertabah tunggu nnt duk menyesal huhuhuhu. Harap ipad3 nanti memuaskan hati aku. Aku tak nak kecik sangat cam ipad2 punya saiz pun dah ok tapi ramai yang ckp ipad3 nnt lebih kecil and ringan.


Tak sabar nak tunggu 7hb nie pengumuman penuh Apple pasal ipad baru nie.... Maybe sampai Malaysia 30hb Mac kot huhuhuhu... Tahun nie hadiah untuk diri sendiri ipad3 kekekekekeke...
 

Comments

  1. Penchenta apple yg sengettttt.... Mnggu kedua ko bli aku pinjam ea, hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. cheeenta sgt... tak main made in china.. ehhh ko punya tab ke cina punya produk yek kekekekeke.... boleh makcik klu nak pinjam tapoi sewa sejam rm350. TQ hehehe

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Zaman Bujang Yang Dirindui????