Mood Nak Travelling Oversea


As salam, 

Aku rasa mood untuk tahun 2012 ini tetiba minat nak melancong pi luar negara. Aku nie memang
pelik sikit, tahun lepas aku suka sangat beli baju and benda mahal-mahal sikit sedangkan sebelum tu aku sangat ler kedekutnya nak keluarkan duit kecuali bab makan. Tapi nak kata banyak simpanan tak jugak.

For this year i dont know y feeling pulak tengok orang pi jauh-jauh Beijing, London, Paris, Seoul. Duit tak ada nie tapi nak juga hajat dihati pergi tempat-tempat macam tu.



My target untuk bulan Mac aku rasa nak pilih pi Korea Selatan or Australia. Wah gilerrrr hehehehehe.. Dah survey2 gak travel agensi dalam RM2K juga nak pergi tempat-tempat macam tu. Hmmmm banyakgak modal yek. Nak pergi ngan sapa??? Itu satu lagi masalah, ajak kawan-kawan aku yang lain semua kata awal sangat kalau bulan Mac huhuhuhu... Bukan apa aku nak buat bulan tu sebab Mach is my birthday okey. Kengkonon itu hadiah untuk diri sendiri ler.

Kalau aku pergi pun nanti maybe pergi dengan rombongan travel agensi yang aku pilih. And tak ler mati kutu. Leh kenal-kenal orang lain huhhuh.. Boleh ke??? aku nie dah ler susah nak mesra dengan orang tak kenal ahaks.. Mungkin nie cabaran baru untuk aku dan menjadi orang yang baru.. Go go chayoooook.....

Korang rasa nak pilih mana yek... Korea Selatan ke Australia.... Klu Korea leh fefeeling K-Pop hahahahaha... Leh dapat jumpa Lee Da Hei tak??? tak pun Hyun Bin kekekeke gelak guling maut...




Mana nak pilih yek... Australia ada Kangaroo



Korea Selatan ada Nami Island huhuhhuhhu



Kooompiusssss huhuhuhuhu..... Hehe terlebih plak aku nie. Tah pergi tah tidak.. Doa-doakan ler. Dah ler PTPTN aku tak bayar mau black list. Buat malu jew kena tahan kat KLIA nnt huhuhuuh

 

Comments

  1. kalau mummy,mummy pilih korea,sbb awek shantek-shantekkk... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan mummy... mmg cun melecun.. mana tau dpt jumpa SNSD huhuhu

      Delete
  2. jom g bali.. leh pakai bikini ala2 pasah sendat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nak aku... lg ler ko nak berbikini.. tak dpt aku bygkan mesti aku muntah hijau

      Delete
  3. aku x ckp aku yg pakai bikini. aku suh ko yg pakai. hahahahhaha

    ReplyDelete
  4. ermmm.
    1. australia.
    2. nakk ikutttt.
    3. aussie lebih cntik dr korea kot,ade kengeruu,ade penguin ade panda,friendly tourist.tp lau wnter then pg ler korea,fefelin winter sonata.huhu. lau minat mnjelajah instead of brcuti jerk, g la ala2 backpackers,xyah bzir wit ngn travel agncy, cr flight murah,jimat duit tuk bli ole2 tuk kengkawan. huhuhu. sekian

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. yeke??? pahang kg ko xcantik?? hak3
      2. sila belanja aku klu nak ikut
      3. Hmmm haah byk binatang.. tp aku kureng sikit ngan binatang huhuhu... tgk ler bha... klu pi singapura pun ok kot utk permulaaan huhu

      Delete
    2. jommm p singapore.. jomm jomm jomm hebohh hebohhhh

      Delete
    3. 1. kg aku x cntik..tp peberet aku. tq
      2. rejected.
      3. kalo xnk tgk binatang nk tgk bunger bunger g la taim musim bunger.huhu.
      singapore~ dh lame aku dgr nk pg nye, action xder.huhu
      thailand oso ok, murah pun murah,ayam pun byk gred.

      Delete
    4. kalau nak g singapore ajak mummy yer...ank2 mummy leh letak kampung jap huhu

      Delete
  5. pegi sana utk amek gmbo je. wahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mesti nak ambik gambo lucahkan?? kokaan yanyan lelucah

      Delete
    2. aku nak amek gmbo ko ngah swimming

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall