Adeh... Budget 2012

Aduiiih... Letih benar rasanya wat benda alah nie. Tiap2 hujung tahun aku mengkadap benda alah nie.. Program Penyenggaraan Jalan Persekutuan 2012 utk jambatan. Dah sakit kepala aku melayan waaaaa... Sioot tol.

Bos pun klu aku de wat sikit jew silap cam dosa besar tol dia bising. Mana ler aku nak semak betol2 dekat 1k buah jmbtn nak baiki. Mesti ler de typo or double entry. Letih bha and aku dah seminima mungkin check jgn de silap tp bila bos check tetap de gak... Adoooooiiii haaaaaiii cek mek molek... Bertabah jew ler...

Ini ngah check satu2 balik n masuk mana lg yg dia suh tambah. Terpaksa ku rombak lik summary.. Hmmmmm

Itu lum wat Program Mandatori Tahunan Jambatan 2011 utk nak masuk rekod.. Dalam bilik nie baru sikit laporan aku dapat.. Kat luar and yg otw banyak lg... Lebih 8k jambatan oooo... Saturated dah otak aku nie tgk benda alah nie huhu...

P/s : sempat gak aku berposting huhuhu

Blogging via iphone

Comments

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall