Welcome My 6 Niece...

Wah.... cam betoi jew sepiking london aku tu hahahaha........ tetiba gigih nak mengpostingkan diri dalam blog jap sedangkan dah lama xde posting baru... malas katakan huhuhuh....



Bukan pe aku baru jew dapat anak sedara no 6 sebelum buka pose tadi... yeeeehuuuuu... Kakak aku no 2.. Norsila selamat melahirkan baby pompuan seberat 2.2kg.. Ringan gak kan.. Akhirnya... dapat pun anak pompuan yek Nyah... Anak no 2 dulu konon Dr cakap pompuan gigih beli baru warna pink tup2 kuar de batang bha... opsss huhuhuhu...

Apa2 pun baby pompuan yang tak tau nama lagi nie lahir awal 2 minggu dari tarikh yang dijangka.. klu ikutkan dalam 3 4 hari sebelum raya akan lahir. Agakya baby nie nak sambut Ramadhan awal2 kot.. Dalam kul 7 aku dapat msg dapat dari Kak Sulong yang Nyah aku dah bersalin.. Agak2 terkezut gak ngan berita tu. pastu.. Kak Ana aku kat kg call plak sahkan.. Duk cerita ler yg kisahnya Nyah aku bila pi hospital Dr cakap suh balik sebab tak terbuka lagi.. pas tu gigih pergi balik hospital sbb memang dah sakit.. check sekali lagi Dr tetap cakap lambat lagi.. Tapi kali nie duk jew kat wad. Abang ipar aku nie siap ckp kat Dr nak pi bazar beli makan sebab Dr kata lambat lagi.. Taim duk syok beli makanan tup2 dapat call yg cakap kak aku selamat bersalin... huhuhu.. Yang tak tahan cerita dari abang ipar aku sampaikan tu tergantung kat situ jew.. Nak ler tau jantina baby tu kan.. Abg ipar aku balik hospital baru ler bagi tau baby pompuan huhuuhuh.

Apa yg menariknya kak aku nie ketiga-tiga anaknya semua lahir bulan Ramadhan...  Tapi nama anak tak buh plak kait mengait ngan Ramadhan huhuhu..Jenuh nak berganti pose wehhh hahahaha... tapi 3 kali raya ler berjimat sikit coz xpayah de baju raya sendiri kekekekeke.. Satu lagi fakta menarik..(cewahhh) Kak Sulong 1st and 2nd anak pompuan 3rd baru jantan... terbalik plak kakak aku nie yang 1st and 2nd Jantan... laa nie baru rejeki anak pompuan... cukup lengkap dah... Alhamdulillah...

Pas nie abang aku pulak bakal menimang anak.. dah nak tambah lagi nampaknya anak sedara aku.. Duit raya pun makin bertambah.. then peruntukan duit raya sorang makin sikit ler yek huhuhuhu...


Comments

  1. eh eh sama lak ngan aku anak buah 3 laki 3 pompuan.. muhahahha.. duit raya bertambah gak..wawawawa..

    ReplyDelete
  2. sila jgn nak sama bha... harap lebih kretif lagi

    ReplyDelete
  3. aku nak kretip mcm mana?xkan nak tukarkan jantina anak2 buah aku lak..hahahahhahahahaha

    ReplyDelete
  4. tetp nampak comey cmm auntyQ kecik2 dlu .. beso t knpem gorjes..lalala

    ReplyDelete
  5. cerr tunjuk bukti kecomelan tu..mcm x caye jerkk..ish2x..

    ReplyDelete
  6. beno ckp kup... cer tunjuk bukti yg soheh

    ReplyDelete
  7. moh uplod gmbo masa kecik nak nengok..hakhak

    ReplyDelete
  8. aku xde scanner .. ha3 .. nnt aku bwk album jerk kasik krang tgk eh .. lalala

    ReplyDelete
  9. aku ada sekeping gmbo umur 2 thn gitu..pernah wat profile pic fb gitu.hahaha

    ReplyDelete
  10. aku xde bha gambar taim kecik huhuhuh

    ReplyDelete
  11. aku pon sekeping tu je ha..yg lain byk gmbo masa 5,6 thn,,huhuh

    ReplyDelete
  12. dsbbkan korang xder .. kita up gambo time skula ..hahahaha

    ReplyDelete
  13. gmbo skolah kita sgt burukkk.. x sggup nak tgk..hahaha

    ReplyDelete
  14. alaaaaa .... up g skula mnengah lak ekh babe, hahaha

    ReplyDelete
  15. gmbo sklh menengah yg buruk tu..hahahahhaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Zaman Bujang Yang Dirindui????

ViVa HoMe Mall