Jumpe Bakal Bini NorSyasya Farzana... Ahakss..

Mula2 ampun Pura and Paan coz tajuk entry tak hinggat hahahahaha...... Tol ke aku eja nama anak korg ahaks.. Ok Minggu lepas ari Ahad 10hb Julai 2011 baru aku and kengkawan berkesempatan melawan member kami Sapura Othman yang selamat melahirkan BB perempuan lebih 2 bulan yang lepas hehehehe.. Nak wat camner BZ kami nie bha.. Lagi2 ler aku ngan Lan coz sabtu ahad de kelas. Diorg klu aku ngan Lan tak de tak nak pi sbb tak meriah majlis klu kami tak de hehehehe... (Angkat Bakul).. Disebabkan minggu nie kelas batal kes BERSIH 2.0 (Memalukan) punya pasal so kami lawat ler pura. Yang datang Kak Noren, Yus, Lan, Aku, Yana and Johan (tunang Yana).

Pe2 pun malas nak cite panjang aku tepekkan gambar jew.. senang sikit klu nak cite hehehehe....


Ini ler Nur Syasya Farzana... mantap nama anak ko pura... hehehehe.. Tu baru pas kena tindik telinga tu.. sian Syasya..

 Anak ibu....... Bukan main Syasya hari nie kena layan ngan uncle and untie yek... Siap kami bawak adiah lagi.. Mahal tau Syasya Pink colour lg... Ahaks..

 Ini ler hadiahnya.. Gambar nie kena letak nnt Lan kecoh plak klu tak letak.. Almaklum ler dia yang angkat.. eleh.. kecoh nak mampos baru angkat benda ringan tu huhuhuhu..........

 Ini Auntie Yana and Uncle Johan dok sibuk tengok hadiah Syasya... Bukan nak pasang pun. Nak tangkap gambar jew yg lebih huhuhuh.... bukan main senyumnya.. Maklum ler tengah bahagia nak kawin dah huhuhu

 Auntie Yus yang gigih berposing... Nasib baik taim nie Syasya tak meragam yek huhuhu.. Elok jew tengok cameranya hehehehe.


 Bertabahlah Syasya sebab jadi model hari nie.. Semua orang nak bergambar.. Cam letih jew tu Syasya. Mata Syasya ngan Antie Noren cam sama plak yek.

Tak leh blah tengok Yana hahahaha......... Posing santai kami pas kenyang makan Mee Hailam Paan wat... Sedaaaappppppp... menjilat dinding. Tapi gambar tak snap plak huhuhh...

 Penyeri majlis.... Klu aku ngan Lan tak ada memang majlis hari nie suram dan tak menarik hehehehehe...... Muka memasinh budget macho huhuhu

Apa2 pun TQ kat Pura and Paan yang layan kami walaupun kepenatan tahap cipan baru bali dari PD majlis cukur jambul Syasya.. De rejeki kami datang lagi.. Ahaks.

p/s: asyik lawat anak orang jew anak sendiri bila ler hahahahaha.. Kawin pun lum huhuhu


Comments

  1. wah gambo semua mcm lawa2 je.... budget betul promo wife sendiri ek...wakakaka

    ReplyDelete
  2. kekup: no komen
    kak noren: tu ler cantik plak gambarnya.... nnt sy posting utk kita mkn durian plak hehehe...

    ReplyDelete
  3. sila wat perancangan skrg ikut cara Que ajr..kekekekkeekke

    ReplyDelete
  4. aku ngah gigih berusaha wat stail Q tu huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. aku buat tp ssh nak pokus..kekekeke

    ReplyDelete
  6. poodah.....kolo ada ngko lagi jahanam majlis agaknyer kowt..hehehe

    ReplyDelete
  7. ko de lg jahanam mak jemah ooiii.. dendam aku kat ko masih lg tak berbalas...grrrrr

    ReplyDelete
  8. tu la cantiknya pic2 nyer..terang n ceria2 gitu

    ReplyDelete
  9. camera sapa ler tu yek hehehehee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Camping Sg. Pisang, Gombak

Nota Kejuruteraan Jalan Raya (Bab 2) @ UTMSpace