Komen Tak Ingat Kat Juri Maharaja Lawak

Aku makin malas nak update blog nie... sedangkan banyak aku nak cite... Dek sebab tadi aku gigih mengomen kat benang Maharaja Lawak kat forum Cari so aku tepek jew ler komen aku tu kat sini... Malas nak taip balik org cite panjang2 huhuhuuh........

Aku pun makin tak paham dengan markah juri2 nie...
apa yang diorang nampak dengan lawak jambu nie?????
adakah jenis lawak macam jambu buat nie nak di iktiraf sebagai MAHARAJA LAWAK???
ini bukan standard Raja Lawak yang mana semua pelawak masuk tu masih hijau.

Sepatutnya juri tengok kepada isi lawak, penguasaan pentas, variasi setiap persembahan
dan pembaharuan dalam setiap lawak yang dibuat??? Ini bukan tahap2 longkang punya lawak. Kalau sekali sekala lawak tu diulang boleh ler diterima lagi... Ini dah asyik sama jew paten lawaknya... Ini yang juri tekankan masa mula2 MAHARAJA LAWAK bermula. Tapi aku tengok juri yang makin hanyut...... Kata mencari MAHA....

Kalau pengundi yang nak vote jambu itu tak kisah coz hak masing2 kerana minat mereka jenis lawak sedemikian. Tapi sebagai juri diorang perlu mencari bakal juara yang betul2 layak memegang title MAHARAJA LAWAK tersebut dengan melihat setiap aspek. Komen-komen juri biarlah membina dan memberi aspirasi kepada peserta untuk membuat yang lebih baik.

Kepada peminat jambu i'm so sori yang lawak jambu setakat boleh masuk Raja Lawak jew. Untuk jadi MAHA dalam lawak sangat tidak bersesuaian.... Hanya minggu lepas sahaja lawak Jambu boleh dikatakan terbaik dengan variasi yang sgt bagus bersama achong. Lain-lain sangat menghampakan terutamnya minggu ini.

Pada juri ingat ler yang anda mencari seorang MAHA dalam lawak di Malaysia.... Anda bertanggungjawab sepenuhnya mempengaruhi undian dan markah peserta.... Buat Sepah dan Jozan mungkin juga Nabil anda sepatutnya bakal menjadi MAHARAJA LAWAK kerana menpunyai kelas yang tersendiri...


 kredit : Jozannurse_wunny

Comments

  1. pandangan masing2 beb...aku pun tak suka jambu...tapi tulah kena akui...lawak derang bersahaja jew...tapi kadang 2 bodoh pun ada gaks..aku ase sepah lagi okey

    ReplyDelete
  2. setuju ngan ko..aku x jumpa mana 'lawak'nya JAMBU...dah try cari memandangkan ramai yg suka diorg... bg aku, diorg lawak bodoh, mcm baru ni, sikit2 "AAAAAAAA???"... rimas pulak aku...dr mula smpai abes gitu jekk....

    bg aku, JOZAN n NABIL mmg best..x lupe SEPAH. NABIL, lawak dia ada isi & dia pandai mempelbagaikan watak sedangkan dia sorg2 je...dia leh bwk diri.. tp syg tahap dia makin menurun.

    pe2 pon aku xde laa mengagung2kan sgt ML ni... x ksh laa sapa menang, sapa kalah... tp yg penting xnak JAMBU menang..hak2..

    peace~~

    ReplyDelete
  3. top 3 jambu, sepah n jozan...Buleh?

    ReplyDelete
  4. Aku pon x suka sgt Jambu.. Lawak xde pengisian n boleh dikatakan lawak bodoh. Bg aku yg konsisten tahap lawak diorang ialah Sepah.. Maybe sbb 3 kepala kot, idea byk.. Tapi yg menyerlah Jepp ngan Shuib la.. Mamat x menyerlah sgt

    ReplyDelete
  5. kannn?? xtau apa yg diorg nak sampaikan...

    ReplyDelete
  6. skng ni aku suka sepah. pompom~


    sebab aku suke jep~

    lawak jep terbaik. selamber je. shuib pun best gak.


    p/s: mak jemah terbaik ah!

    ReplyDelete
  7. wan: ekkkk.... lawak jambu mmg xmasuk ngan ku bha kecuali minggu 9

    kekup: ko nie kata xkisah sapa menang pastu xnak jambu pulak???? motip ???

    tulip: bila masuk jambu terus xleh...huhuh

    brobac:sokong sgt.... tapi klu mamat xde tak jadi gak.. masing2 de kekuatan sepah nie

    loli: hahaha sepah mmg terbaik... afdal gegurl pun terbaik gak hahahaha

    ReplyDelete
  8. maksud aku, x kisah le jozan ke, sepah ke, R2 ke..tp xnak jambu..ada paham?hahaha

    ReplyDelete
  9. alasan anda tak diterima.... sila cuba lagi

    ReplyDelete
  10. motip tak terima??nanges lebat2..

    ReplyDelete
  11. jambu mmg lawak tak dew motif... mmg ya... dari awal smpy sekarang asyik sama jew idea diaorg.... kreatif mmg ada.. tapi kena inovative lah... tukar jugak lah style lawak diaorg... kurang setuju kalo jambu dpt no.1

    ReplyDelete
  12. yeah,....aku pelik lg kenapa org ramai suka jambu ye.. aku tgk show derang xde perasaan pon..rasa mcm kesian je..hahaha

    ReplyDelete
  13. afdal gegurl....meow! mak jemah auwww!

    ai loikee....! ;)

    hahaha...

    ReplyDelete
  14. lagi sekali jambu wat lawak entah apa2....... mengapu jew....
    jozan lagi best.... ahakssss

    ReplyDelete
  15. awan nano nano nano nano...hahahhahahaaaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Gigi Ooooh Gigi..........

Kisah Syirik dan Sayangi Ibu Bapa

Nota Kejuruteraan Jalan Raya (Bab 2) @ UTMSpace